Måndag 14 december 2009

2009-12-14 20:46:20 / 1 kommentarer ..


Lite seg var jag imorse, men det var ingenting motför katterna. De fick jag bära ur sovrummet och det händer inte ofta... :) Busschaffören verkade vara lika trött som katterna, för han var jättesen idag. Dessutom såg han ut som att han höll på somna hela tiden. Det uppskattade jag INTE.

När jag slutade idag så åkte jag bussen till Ica Supermarket. Idag fick jag nämligen ett paket från Cyberphoto. Där i var min nya mobil. En SonyEricsson Aino. Jippi! :)

Jag hämtade ut paketet och gick hem. I dörren mötte jag Mathias som var påväg till skolan. De skulle ha kvällsöppet ikväll. Kul för honom då!

Själv satte jag mig vid köksbordet och öppnade mitt paket. Den är såååå fin. Var ju tvungen att starta den bärbara datorn oxå så att jag kunde flytta filer mellan mobiltelefoner och dator. Har oxå hunnit tvätta och steka korv. Eldar håller jag på med och någon annan viktig verksamhet kommer det nog inte bli här hos mig idag!


Ja, jag skulle då bevisa att jag kunde steka korv i stekpanna idag. Efter alla tips från coachen (=Annelie) så blev resultatet ändå bara medel. Inte alls speciellt godkända. För er som inte vet, så är det ju så att jag är en relativt bra kock, men att steka korv det klarar jag verkligen inte av.


Ändå gjorde jag dem tjocka, som Annelie sa...


Min nya telefon i sin bordshållare. Bredvid telefonen står det trådlösa headsetet.


Stor och fin skärm

Skjutlucka är det oxå!


Kommentarer
Annelie

Nämen Jenny...vad har du gjort med korvarna!:)



Skojar bara - tycker faktiskt att de ser ganska så goda- och välgrillade ut. Ungefär som när man är ute till skogs och ska grilla lite. SÅ illa var de ju inte, jag hade lätt ätit några av dessa korvar.

Som i halv 8 hos mig så ligger poängskalan mellan 1-10. Och även OM jag nu inte har ätit dom så måste jag utdela ett visst STIL-poäng som då landar på en mycket stark 7:a!!!



Hälsningar från en tillfällig korvdomare.

2009-12-14 22:59:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!