Måndag 28 december 2009

2009-12-28 20:36:25 / 0 kommentarer ..


Jaha. Då var vardagen tillbaka. Nästan iaf. Jag gillar sådana här lätta veckor som denna vecka. Speciellt när man varit ledig en längre tid.

Dock vaknade jag mycket tidigt idag. När Mikaels klocka ringde (4.20) så vaknade jag och sedan kunde jag inte somna om. Men det var ganska skönt. Jag och katterna drog oss länge innan vi steg upp och då kunde vi i lugn och ro göra oss i ordning.

När jag sedan for såg jag att katterna började bli trötta igen, så de gick nog och la sig när jag for. Tror jag...

Jag pratade lite med Helena. Fick sedan veta att hon skulle vara med på TV4 Norrbotten, vilket var mycket kul. Jag missade det på kvällen, men såg det på Internet istället. Hon var så duktig... :)

När jag slutade skulle jag egentligen gå hem, men Sofia gjorde att mina planer stöp... Jag åkte på Storheden med henne istället. Vårat ärende fick bli oföruträttat men det var ju kul att träffa henne förstås. Hon for sedan hem till Norrfjärden och jag for hem till Gammelstad.

Där väntade Mikael med middagen som vi åt tillsammans med Luleås mest bortskämda katter. De ska både ha leverpastej och gräddost. Dessutom måste de få slicka tallriken när gröten är slut. De sätter sig på varsin köksstol och väntar. Jag kan säga att det är faktiskt inte jag som skämmer bort dem. Mikael kan inte låta bli för "De är ju så söta" som han säger... :)

Resten av kvällen har jag suttit här vid datorn och sorterat tusentals bilder. Jag har varit slarvig med det på sistone... Sedan den 16 september så ser man ett visst tema på mina bilder. Temat kallas "Katter"...

Nu ska jag dricka lite te och äta en clementin. Ska nog läsa bok oxå.  Mikael ser ju på hockey på tv, så hans kväll är gjord!


Detta fordon tog oss på en tur i söndags. Mikael var så lycklig. Själv är jag oxå nöjd eftersom jag sitter perfekt och har handtagsvärmare bak... :)


Den nya pärlan hos oss!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!