Måndag 7 december 2009

2009-12-07 20:18:19 / 0 kommentarer ..


Idag är det måndag. Det betyder arbete och upp i ottan. Jag och katterna låg och myste i några minuter innan jag sedan drog mig upp ur sängen.

Tog en tidigare buss så att jag hann med samma buss som Mallan. Alltid trevligt med lite sällskap. Fick höra om hennes helg. Ofta handlar helgen om fester, men denna gång handlade det om hennes mormors begravning. Trist men sådant är ju livets gång. Det hade varit en vacker begravning och det är ju alltid något.

Jobbet var ok idag. Inga märkvärdigheter där.

När jag slutade hade jag bestämt mig för att gå hem. Tyvärr hade jag glömt mitt headset idag. Det innebar att jag inte hade någon möjlighet att lyssna på något när jag gick hem. Trist så förbaskat!

Min kväll blev mycket lugn. Har sett lite på tv, lekt mycket med datorn, hängt tvätt osv osv... Skön måndagskväll.

En kompis till mig har en dotter som är 9 år. För ganska länge sedan berättade hon för sina föräldrar att hon kommer att gifta sig när hon är 19 år. Hon hade redan träffat mannen i sitt liv, men de kunde ju inte gifta sig redan vid 9-års ålder. Idag lade sig en annan tjej i det hela och bröt förhållandet mellan min kompis dotter och hennes pojkvän. Dottern fick inte tag i sin kille och ringde sin mamma för att berätta det bedrövliga som hänt. Hon sa:
-Mitt hjärta går i tusen bitar!
Visst är det charmigt att man redan i den åldern använder sådana ord... Jag hoppas att det löser sig för detta gulliga par.


Jag tror Bill är sjuk. Sjukdomen visar sig genom att det växer ut några extra ben... ;)


Här har Mikael varit ikväll... Mikael den lycklige!


 Brödrasömn. Ordet brödrakärlek passar oxå...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!