Onsdag 16 december 2009

2009-12-16 21:58:22 / 1 kommentarer ..


Det var kallt idag. -21 grader... Då kände man att det var skönt att dra på sig täckbyxor när man skulle till bussen. Tyvärr har jag ju inget element vid mitt skrivbord, det är trasigt, så det innebar att jag frös idag...

Idag var våran högre chef Teija till oss. Hon hade möte med våran chef och dessutom berättade hon om ISO 9001 som Gemensam Service klarade igår. Kul!

När arbetsdagen var slut så klädde jag på mig ordentligt och så gick jag hem. Det var kallt, men jag frös inte så himla mycket. Om man bara klär sig och rör sig, så är det himla härligt ute.

Jag har tagit det mycket lugnt ikväll. Känner mig lite trött och känner att jag vill sova. Så jag har mest suttit vid datorn och uppdaterat mobilen. En ganska normal kväll när Mikael jobbar eftermiddag. Faktiskt pratade jag i telefon med både mamma och Sofia oxå. Det var trevligt.


Idag fick jag äntligen upp mitt diplom där det står att jag är en auktoriserad telefonist! :) Detta fick jag i Piteå Havsbad den 16 maj i år, så det var på tiden.


Jag fick diplomet på dagen och på kvällen fick vi se en helt underbar show! Blandannat var det några Elvisar där. (Bilden är tagen med min fd mobil och är inte så bra, men ni ser ju ändå...)


Ser ni vem det här är!? Detta är en tjej som det kommer att hända spännande saker för den 1 januari 2010...!!!


Kommentarer
Spännande Saker Tjejen 1 jan 2010

Men vad fin & tydlig bilden blev! Men var ska pannan ta vägen...?



Ingen som vet, ingen som vet :)

2009-12-16 23:10:39
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!