Onsdag 2 december 2009

2009-12-02 20:43:44 / 0 kommentarer ..


Jag sa just till Ingela idag, att jag har börjat stiga upp kl 5 varje morgon. Det började med att Sofia skulle hinna till skolan, då därför steg jag upp så att hon inte skulle försova sig. Efter ett tag var jag så van vid det så jag började stiga upp den tiden, även då Sofia inte skulle upp. Det är himla skönt. Man hinner vakna ordentligt innan man ska till jobbet. Även idag var jag uppe i tid och stod i god tid på busshållplatsen. :)

På lunchen följde jag Annelie och Cissi till sjukhuset. Jag handlade inget utan stannade istället i cafeterian med Mikael som satt där. Farmor Britta skulle på återbesök och Mikael var chaufför. Jag hann precis tillbaka till jobbet innan lunchen var slut.

Sofia hade haft det bra i lägenheten igår. Niklas hade sovit hos henne. Hon ville inte sova själv första natten. Än så länge går det bara bra för henne... :)

När arbetsdagen var slut så tog jag och headsetet i öronen, slog på ljudboken och promenerade hem. Skönt var det, men jag hann bli lite less innan jag var hemma. Men nu känns det ju mycket bra förstås... :)

Ikväll har jag bråkat med en dator. Gud vad less jag blir när datorer tycker att de ska bestämma själv hur saker och ting ska vara. De har inte förstått att det är jag som bestämmer i datavärlden här hemma. Tillslut så lämnade jag den i fred, för det var nära jag blev datamördare... :(

Resten av kvällen har jag bara tagit det lungt. Suttit lite vid den här datorn och legat i soffan och kikat på tv. Lugn och skön kväll... :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!