Söndag 20 december 2009

2009-12-20 19:40:04 / 1 kommentarer ..


Jag smög mig upp vid 10-tiden och tänkte att Mikael skulle få sova ordentligt. Jag hann fram till köksbordet och tända stjärnan i fönstret. Sedan kom han oxå! Han var pigg idag, men knappast lika pigg som jag.

Efter frukost och gos med katter så gjorde jag två kakdegar. Både vanilj och chokladdrömmar blev det idag. Sedan satte vi oss ner och planerade julafton. Alltså det med mat. Det är ju viktigt att man inte glömmer bort något!

Sedan tog vi oss en lång promenad igen. Den här gången vandrade vi på isen. Hur härligt som helst. Det gäller att passa på när det är is som håller, men inte meterhög snö.

Vi passerade Ica och handlade lite innan vi fortsatte hemåt. Väl hemma bakade jag ut kakorna och jag gjorde även köttbullar. Så nu är det helt klart!

Sen tog min energi slut och jag la mig på soffan. Tjoffs sa det och sedan sov jag. En hel timme lät Mikael mig sova... Ganska skönt faktiskt.

Vi gjorde lite middag. Kött och potatis till ungarna. Omelett till mig och Mikael. Efter middagen har jag mest suttit vid datorn och fixat med bilder, Mallans telefon, bloggen och lite små saker. Nu ska jag nog gå och kika på tv och det lär jag göra tills jag går och lägger mig.

Måste ju vara utvilad imorgon, som är min sista arbetsdag innan jul! :)

Kommentarer
Marja

God jul på er hoppas att vi syns nån dag!Kramar

2009-12-21 09:17:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!