Söndag 6 december 2009

2009-12-06 18:58:36 / 1 kommentarer ..


Tog sovmorgon idag med, denna andra advent. Till och med katterna var lugna denna morgon.

När jag väl tagit mig upp och gjort mig klar startade jag datorn. Där fick jag via mail veta att min älskade farmor fått en hjärtinfarkt. Min farfar ringde igår, men jag kunde inte svara. Nu vet jag vad han ville... Lite senare idag, ringde jag till farfar för att kolla läget. Farmor hade fått en infarkt till imorse, men nu mådde hon bra.

Efter stunden vid datorn for jag och Mikael till Elgiganten. Jag hade fått uppdrag av min mor att köpa en julklapp till hennes man, så det jag gjorde. Vi tänkte sedan åka vidare till farmor Britta (Mikaels mamma) för att ta henne på en shoppingtur. Dock fick Mikael ett telefonsamtal där hans kompis Robert ville komma. Så vi åkte hem igen.

Robert kom och han och Mikael moterade luftvärmepumpen i garaget. Själv satte jag mig i Mathias rum vid mitt lilla datamekbord som jag har där. Medan jag ominstallerade lite datorer så sysselsatte jag mig med Mathias X-box 360. Körde rally. Kul, men det gick inte riktigt som jag ville...

När Robban hade farit hem lagade vi middag och sedan tvingade Mikael mig ut på en promenad. Jag gjorde ALLT för att undkomma, men det gick åt pipsvängen. Han påstod att jag skulle må så mycket bättre när jag hade varit ute. Och banne mig, hade han inte rätt... :)

Nu har jag tänkt bänka mig i soffan med min bok och en kopp te.


Ett kort på den nya medlemmen i våran fordonspark.


Mikael ville så gärna att jag skulle knäppa kort på luftvärmepumpen och visa att den sitter på plast. Så jag gjorde honom till viljes... :)

Kommentarer
Christer

fint att Mikael oxå börjar bli intresserad av datorns underbara värld när han vill visa sin nya saker

2009-12-07 17:39:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!