Tisdag 29 december 2009

2009-12-29 21:30:58 / 2 kommentarer ..


Idag sov jag iaf till min egen klocka ringde, och det var ju skönt. Jag och katterna steg upp och myste tillsammans innan jag var tvungen att ge mig ut i kylan.

På lunchen var jag, Annelie och Cissi upp till restaurangen. Jag och Annelie köpte oss varsin kycklingchiabatta och det ångrar jag då verkligen inte. Det ska vara för att den var lite onyttig, men smaken var klockren. Jag älskade min macka.

På måndag börjar min nyårsklyscha så då kommer jag ju inte att köpa någon fler macka, hur god den än är. Då börjar mitt nya liv. Eller mitt striktare liv kan man säga. Jag gör som jag ska ganska ofta, men inte jämt. Från måndag så kommer jag att sköta mig som en liten pärla. Tills jag är nöjd med mig själv.

Och DÅ, när jag är nöjd med mig själv så kommer jag att ge mig en belöning. Dock vet jag inte om det blir en kattunge, ett Nintendo Wii eller en customhoj än. Den som lever får se...

Hur som helst. När jag slutade kom Mikael och hämtade mig. Vi åkte till Storheden för att handla. Där mötte vi Lena o Peder och pratade ett bra tag med dem. Sedan for vi till Systembolaget och Coop. Vi avslutade Storhedenbesöken på Max.

Innan vi for hem svängde vi in på Ica S och hämtade min mobil som kommit. Jag är nu mycket nöjd över att fått tillbaka den. Än så länge fungerar den klockrent!

Ikväll såg vi filmen Twilight. Jag älskade den. Mikael tyckte inte alls om den. Men jag har ju suttit mig igenom filmer som "Babas Bilar", "Borat" och massa annan skit, så nu var det hans tur att sitta och se en mindre bra film!


Här ligger Lillen medan Mikael sjunger "När Trollmor har lagt de elva små trollen..." Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Jag känner mig bara så lycklig över att Mikael tagit de små djuren till sitt hjärta. Dock lite väl mycket ibland...


Tack min supergoa vän och kollega Annelie för julklappen jag fick! DU SKULLE JU INTE...!!! Kan meddela att den är slut nu. En film som Twilight kräver god choklad. Mikael fick oxå några bitar, som tröst för den dåliga filmen... :P

Kommentarer
Annelie

Vad bra att chokladen smakade fin fint...du vet ju att jag var liiite tveksam, men det var ju tur att det blev rätt:P



Ibland bara måste man ha rätt till choklad - och det går ju bra än så länge...det är ju from måndag det gäller!

Och det är nog tur, för här har man råkat få i sig lite för många After Eight i kväll :D



Jag hoppas verkligen min belöning blir ett Nintendo Wii...jag vet fler som vill att det ska bli så :)

2009-12-29 22:26:10

Det ser så mysigt ut Mikael och katten!Jag tycker att alla husdjur är fina. Hoppas att ni har tid komma till oss nån dag:)

Happy new year

2009-12-29 23:59:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!