Torsdag 3 december 2009

2009-12-03 22:14:36 / 4 kommentarer ..


Oj vad trött jag var imorse. Det var riktigt segt. Men jag tog mig upp i tid. Höll på missa bussen, men hann. Jobbigt om jag inte hade hunnit. Jag höll nästan på att somna på bussen faktiskt.

På jobbet har det varit en bra dag. Mitt element har blivit fixat så jag har det varmt och skönt i min hörna nu! Bra, för det är kallt ute och det är ju en barack vi jobbar i. Det behövs varma element.

Hade utvecklingssamtal med Fian idag. Eftersom det är långt till hennes skola, så kunde vi ta det via telefon! Det gillar jag. Det tog 10 minuter och så var det över. Annars hade det tagit flera timmar. Hon sköter sig bra, stumpan... :)

Dans-Ulrica visste inte om hon skulle komma på dansen idag, men lovade höra av sig när hon visste. Fick ett sms på eftermiddagen och hon skulle dit. Det innebar att jag oxå for. Annars hade jag struntat i det, för det var "bara" rep idag.

Tur att jag for. Jag hade jättetrevligt, verkligen. Ända sedan jag började Rodeo Kickers, så har jag saknat Ingela på dansen. Hon och jag började ju samtdigt och det är roligare att dansa när man har en vän med sig. Nu har jag Ulrica på dansen, och det är verkligen underbart. Det blir på en gång mycket roligare. Missförstå mig inte Ingela, jag hade gärna velat att du oxå var med. Men eftersom du nu inte är det, så känns det bra att ha hittat någon annan.

När jag kom hem fick jag hämta in ved! Det där brukar alltid Mikael göra, men idag hade han inte hunnit. Jag flyttade hit 2007, idag bar jag in ved för första gången... Från bodan alltså. Om Mikael far bort, så bär han ved så det räcker, och ställer det utanför bron. Ja ja ja, jag är bortskämd.

Jag fick till och med hugga lite tändved. Det var riktigt roligt, men jag slutade innan jag blev för ivrig. Svårt att skriva på tangentbord om man saknar några fingrar... :P

Sedan fixade jag lite i Fians rum (eller kanske man säger fd rum). Nu eldar jag för fullt och njuter av E.M.D's julskiva!

Den som inte tycker om bilder på mina katter, kan sluta läsa här!


Allra sötaste Lillen tvättar fötterna.


Ibland tycker Bill att man surrar lite för mycket när han ska sova.


Då håller han för öronen... :)


Jag ÄLSKAR ju svartvita kossor. Så jag har kuddar i det mönstret. Mina katter (som man kanske kunde kalla småkor) blir lätt kamoflerade på sängen. Det är bara något ben och något öra som avslöjar dem... :)


Man får böja sig fram för att se dem...


Mina bebisar... :)

Kommentarer
Sofia

åh, vad jag saknar dig,matte och katterna ! och ändå har det bara gått två dagar, sover för första gången själv här i lägenheten, lite obehagligt, men jag måste vänja mig ! längtar tills på lördag !

2009-12-03 22:25:46
Ulrica

Åh så söööööta de är dina bebisar! :) Ser lite roligt ut när de ligger bland kossakuddarna. Helt klart bra kamoflage!



Du vet för övrigt att det är ömsesidigt det där! Jag tycker att dansen är sååå mycket roligare när du är där! Tänk att jag idag avslöjade mina mörkaste hemligheter också! Smuuuuurf!! Hehehe! Kraaam!!

2009-12-04 00:38:46
Ingela

Nej då, inte missförstår jag dig och jag tycker att det är riktigt kul att du har träffat en nya danskompis, för det är ju mycket roligare om man är två istället för ensam.



Kram

2009-12-04 12:54:47

Hej Jenny!

Jag har också läst din blogg och det ser bra ut och dina söta katter:)Dans låter himla roligt:Jag är nybörjare med min blogg och med tanken var först att göra med Christer tillsammans en blogg men sen valde bara skriva om autism. genom bloggen försöker sprida kunskaper om autism.

Kramar

2009-12-04 16:21:22
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!