Fredag 13 februari 2009

2009-02-15 20:30:17 / 0 kommentarer ..


Idag är det den så kallade otursdagen... Det är ju detta datum som det ska hända en massa olyckliga saker. Men inte vet jag om det stämmer. Jag brukar mer ha det som en turdag än som en otursdag. Bra det!

På jobbet var det en helt vanlig dag. Jag hjälpte Laila och Jaana att ta bort en av deras datorer så att de bara behöver ha den som de arbetar med. Så nu blev det väldigt mycket plats för dem på sina bord.

På eftermiddagen så jobbade jag och Annelie lite med eu-projektet och vi försökte sortera bland Annelies papper. Hon har samlat på sig lite förmycket, men nu är det bättre ordning. Tror jag...

När jag kom hem så hade Mathias redan farit. Han skulle på bio med några vänner. Rosa Pantern 2 skulle de se. Fick i efterhand veta att den hade varit mycket bra och rolig. Mitt bankomatkort, som jag lånade ut till honom, fick jag tillbaka helt och med rätt mängd pengar kvar. :)

Jag, Mikael och Sofie åt middag tillsammans och sedan drog hon iväg med sina polare. Jag lurade Mikael att det var dags att ta fram ett pussel. Så där satt vi en fredagskväll och la pussel. Låter hur tråkigt som helst, men jag gillar det. Avkopplande...

Resten av kvällen blev det inget mer intressant än lite tv.


Foton:


Annelie, som faktiskt har ögoninflamation och inte kan sminka sig, ser lite sliten ut...


De två nya arbetskollegorna, Lalia den mörka och Jaana den ljusa, fick sina arbetsplatser i ordning.


Jag följde Mallan upp till sjukhuset. Otroligt vacker dag.


Ett av sjukhusets konstverk. Detta stod jag under och knäppte upp på.


Det är snö på sjukhusets glastak.


Jag tycker det är fina "gator" i Sunderby Sjukhus


Mallan hämtade ut pengar i bankomaten.


Och sedan återvände vi till Baracken, där vi jobbar.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!