Fredag 20 februari 2009

2009-02-22 20:40:12 / 0 kommentarer ..


Idag var det min kortfredag. En gång var fjärde fredag så slutar jag tidigt. Idag var det denna dag och jag for hem redan vid 13-tiden.

Skyndade mig hem och hämtade Mathias, sedan for vi till stan. Det var dags för Matte att få sig ett eget bankomatkort. Vi var lite nervösa över att det inte skulle räcka med bara mig som vårdnadshavare, utan att båda hade varit tvungna att skriva på. Men det gick bra med bara mig. Så nu kommer hans kort i mitten av veckan som kommer.

Sedan mötte vi Sofia inne på Smedjan. Hon följde med mig och Matte till Cubus. Där köpte vi ett par svarta jeans och en tröja till honom. Han behövde lite kläder till morgondagen.

Efter det ville jag inte vara kvar på stan utan vi begav oss till ÖB. Där handlade vi lite diskmedel och sedan gick vi istället till Willys för att handla inför kvällens middag.

Väl hemma satte jag igång och färgade Fians hår. Hon hade någon konstig blandning med mörkt, ljust och nästan orange hår. Nu är det ljusbrunt och väldigt fint...!

Lagade middag och efter det satte jag mig vid köksbordet. Där satt jag hela kvällen, framför mitt pussel. Jag kommer längre och längre fram på det...

Mikael som var på Afterwork med jobbet kom hem vid 21.30-tiden. De hade haft möte efter jobbet, sedan blev det pilbågsskjutning och efter det middag på Amphion. När Mikael kom hem sa han att det hade varit väldigt roligt att skjuta pilbåde. Så pass att han hade anmält honom och mig till en nybörjarkurs!!! Hur jag blev inblandad vet jag inte riktigt, men det blir säkert kul.


Sofia gick omkring och fotade. Passade på när jag var mitt uppe i matlagningen.


Detta blev middagen; Tacokryddad kycklinglasagne...


Sofia. I både ny hårfärg (även om det är svårt att se när det är uppsatt) och en ny klänning.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!