Fredag 30 januari 2009

2009-02-01 20:27:36 / 0 kommentarer ..


Idag är det två bemärkelsedagar som jag vill göra er uppmärksamma på. För det första:


GRATTIS MARLENE PÅ DIN 38-ÅRS DAG! Jag hoppas att din dag och kväll var riktigt bra.


Den andra saken som skall firas idag är min farmor och farfar!


GRATTIS PÅ ERAN DIAMANTBRÖLLOPSDAG. 60 år som gifta, inte många som klarar det...

  

Jobbet idag har varit precis som vanligt. Inget att klaga på direkt. Jag gick en liten promenadrunda både på lunchen och em-fikat. Allt för att jag skulle orka vara vaken. Jag kände mig tröttare och tröttare allt eftersom dagen gick.


Egentligen var det meningen att jag skulle fara med Mallan och några till på after work idag. Jag ville verkligen men jag kände att jag orkade helt enkelt inte. Så efter en gemensam överenskommelse så tyckte jag och Marlene att jag skulle vara hemma.


När jag kom in genom dörren så möttes jag av en matlagande man. Mikael hade fullt sjå att hinna fixa maten. Men det tog inte länge innan den var klar så vi satte oss och åt. Efter maten så blev det soffan hela kvällen. Det låter trist, men det var såååå skönt...


Plötsligt ringde telefonen och när jag svarade hörde jag Sofia säga: -Lyssna Mamma! Då hör jag hela min släkt som ropar -Hej Jenny! Sofia fick ju nämligen fara ner och representera min familj, eftersom jag inte kunde fara själv. Så hon såg till att alla kunde åtminstone hälsa till mig. Det värmde i hjärtat enormt ska ni veta. Jag sitter här och ler för mig själv när jag tänker på det...



Det finns några som har väntat på nedanstående bilder, så här kommer de:

 
Som många vet har vi gjort om i hallen. Mikael har gjort en hylla så att gäster kan sätta sina vantar, mössor o dyl på den. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt, men nu får den vara där...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!