Lördag 14 februari 2009

2009-02-15 20:56:58 / 0 kommentarer ..


Imorse väcktes man med frukost på sängen. Det är ju Alla Hjärtans Dag idag... Mysigt... :) Jag gillar att få frukost på sängen. Det bästa är att man kan bara räcka bort brickan och sedan lägga sig ner och dra sig ett tag till...!

Idag lyssnade vi på melodikrysset i sängen. Vi lyckades nästan lösa det förutom två ord. Irriterande.

När vi äntligen stigit upp så städade jag lite och sedan plockade jag fram pusslet igen. Lyckades komma en bra bit på mitt kära pussel.

Plötsligt kom Mikael in och sa att vi måste skynda oss nu om jag skulle hinna klippa honom! Jaha, så var det dags med det äventyret igen. Jag tyckte jag klippte honom nyss... Nåja, jag gjorde honom till viljes och han blev så fin efteråt!

Sedan blev det bara att skynda sig att fixa middagen och se till att vi hann äta. Redan vid 16.30 åkte vi hemifrån. Första stoppet blev Ica Kvantum, för att fixa så grabbarna skulle kunna ha med sig mackor imorgon. Vi köpte även godis! För det var ju så att idag var det dags för bio. Tidigare i veckan hade jag inte riktigt bestämt mig hur jag skulle göra med godis. Men jag valde att äta det ändå. Skitsamma. När man går på bio så vill jag ha godis. Punkt slut...

Vi åkte sedan till Filmstaden och hämtade ut biljetterna. Träffade Lollo oxå. Hon hade precis kommit från en biofilm. Hon hade sett Bolt med sina barn. När jag berättade vilken film vi skulle se så sa hon -Jag undrar när jag kommer att få se en vuxen film på bio nästa gång... Det är inte så lätt när man har tre barn mellan 5-8 år att komma iväg själv...

Filmen då? Vi såg Australia. Vilken underbar film. Det var så himla suveränt bra och totalt underhållande. Man både skrattade och grät på flera ställen i filmen. Även spänning fick man känna. Jag rekomenderar denna film VARMT!

Efter filmen blev det bara att fara hem. Vi såg slutet på melodifestivalen och sedan ytterligare något litet program. Efter det gick vi isäng. Jag var otroligt trött...!

 
Kolla vilka underbart vackra tulpaner min älskade gav til mig på Alla Hjärtans Dag. Han vet att jag bara tokälskar tulpaner...


Detta är det pussel som jag håller på att lägga.


Så himla praktiskt med pusselmatta. Bara att rulla ihop när jag vill ta bort det. Provade rulla ihop det när jag gjort ramen färdigt, och det var kvar helt och håller när jag rullade ut det igen.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!