Lördag 7 februari 2009

2009-02-08 19:42:08 / 1 kommentarer ..


8.20 väckte Mikael mig. Då hade han sovit många fler timmar än han gjort tidigare i veckan eftersom han då stigit upp ca 4.30. Så han var superpigg strax efter åtta... Det var inte jag, det kan jag lugnt säga. Fast jag fick sova vidare ett tag till sedan... :)

Efter frukost och ett helt och hållet löst melodikryss, så for vi till Storheden. Började på bolaget (viktigt), for till Jysk en sväng, handlade på Ica Maxi och avslutade rundan med fika på Coop. En härlig förmiddag...

Väl hemma blev det dags för lunch och sedan hamnade jag framför datorn. Fixade en del musik på skivor till i kväll. Annelie måste ju kunna spela lite dansmusik... :)

Tog mig en dusch och gjorde mig färdig för att vänta på chaffören Cissi och två andra raringar. Dags för fest hos Annelie!!! :) :) :)

Vid halv sex kom gänget och hämtade mig. Vi begav oss iväg till Boden. Rosen hade redan kommit, men bara alldeles precis före oss. Tyvärr kunde inte PK, Ullis och Annika komma idag, men vi blev ändå sex glada tjejer från jobbet.

Annelie började med att visa oss runt i hennes nyrenoverade hem. Och jag säger då det. Vilket hem hon har nu... Det är helt underbart vackert. Hon har en inredningshjärna denna tjej... Önskar jag kunde få lite av henne...

Sedan bjöds vi på tacos och efter det satt vi och surrade hela kvällen. När någon sa att klockan var 00.30 trodde jag att Rosen skulle svimma. Blicken på henne var oersättelig... Hon kunde inte förstå hur tiden hade rusat iväg. Och jag håller med. Vi hade riktigt kul...

TACK Annelie för en underbar kväll hos dig!


 
Familjen Sandström har inrett övervåningen. Så här fint blev det!


Bild på trappan, tagen uppifrån.


Sovrummet är oxå renoverat. En supersnygg tapet är ditsatt.

 
Sedan har vi ju köket. Detta arbete som vi hört talas om hur mycket som helst på jobbet. Och visst blev det underbart?


Matplatsen med den sjukt snygga kökslampan.

 
Och så denna berömda tapet som Annelie velat fram och tillbaka med. Ska jag, ska jag inte, har hon frågat. Hon gjorde det och det blev bara så himla rätt!

 
Här väntar brudarna på att middagen skall dukas fram. Tacos... :) Mumsigt värre...

 
Mycket prat och snack blev det efter maten.

 
Vi hälsade givetvis på de fyrbenta raringarna oxå. Jumanji, Zoom och Haimon. (Tror de stavar så). Mallan hade lite svårt att skilja på namnen, så hon döpte en till Zoomanji... Undrar vem det var egentligen?


Vid halv två var det dags att åka hem. Tyvärr... Men vi kommer väl att sammanstråla på en ny fest snart igen!?

Kommentarer
Annelie

Ja det var verkligen en KUL-kväll och vi måste sammanstråla igen snart allihopa!

Rosen's min...ja, den glömmer man inte :-)



2009-02-08 20:40:50
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!