Måndag 9 februari 2009

2009-02-09 21:10:11 / 0 kommentarer ..


Idag så var det måndag igen. Den här helgen gick då fortare än normalt tycker jag... Men det gick ändå bra att ta mig till jobbet och jag var där i riktigt god tid...

Eftersom det är just måndag, så var det mycket att göra i växeln. Det är nästan faschinerande hur många som under helgen hinner komma på att de ska ringa till sjukvården på måndag. Nåja, det är ju därför vi sitter där, för att hjälpa de som vill fram. Så man ska inte klaga.

På rasten berättade chefen att dopet hon skulle på, blev en kombination av dop och bröllop. Tänk vilken chock att helt plötsligt vara på bröllop. När det dessutom var en så nära släkting som det var i chefens fall, så måste chocken vara ännu större. Men dock inte mindre härligt att de gifte sig. Vilken grej va...!? Och eftersom jag vet hur fin bruden är till vardags, så kan man ju tänka sig hur vacker hon är som brud! Jag tycker bara att det var så himla coolt...

På lunchen gick jag och Mallan upp till kiosken. Inhandling av mat för henne. Endast göra sällskap, för mig. Jag var så duktig som inte köpte något ätbart. Inte för att jag brukar det, men ändå...

När arbetsdagen var slut så tog jag med Mallan, hämtade upp Matte, släppte av Mallan och så for jag och Matte till Storheden. Först på Coop, men där hade de inte det Matte skulle ha. Mathias frågade vad vi skulle äta till middag. Jag sa Max, Matte blev glad!

Sedan gjorde vi ytterligare några affärer innan vi for hem. Mathias köpte WOW Gamecard så att han kan spela det där spelet nu igen... Det går som i vågor för honom att spela det spelet.

Jag berättade för Mathias att jag inte äter godis. Han tittade på mig och såg frågade ut. -Ja, det gäller från idag sa jag. Och jag ska hålla mig ända till på fredag iaf! Mathias tyckte att det var bra att ha ett mål iaf... :)

Väl hemma satte jag igång med Ullis dator igen. Och nu var det nära den for genom fönstret... Precis när jag ominstallerat den och allt fungerade perfekt, så kraschar den igen! Datorjävel, med andra ord. Jag tror den är körd. Suck...

Kastade några blickar på ett program på tv om familjer med massa ungar. Hujjaligen... Jag minns så väl varför jag absolut inte vill ha fler barn, när jag ser sådant där...

Nä, nu ska jag se hur det verkar i datavärlden. Sedan ska jag faktiskt sätta mig och göra allt i min makt för att läsa ut min hemska bok.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!