Onsdag 11 februari 2009

2009-02-11 21:13:40 / 0 kommentarer ..


Idag var det en sådan där morgon som liksom inte stämmer. Jag hade nämligen ett möte i stan kl 08.15, så jag for aldrig till jobbet. Det blev jättekonstigt, rutinerna stämde liksom inte. Dessutom kom jag på att jag skulle äta gröt till frukost, vilket jag aldrig brukar göra... Sedan skulle jag ju inte iväg den tid jag är van.

Nåja, jag tog mig till stan, hämtade Fian vid bussen och vi for till vårat möte. Det gick väl si och sådär. Jag blev väldigt irriterad på kvinnan och på hela samhällets syn att se på vissa saker. Konstigt att om en människa gör på ett sätt så är det ok och den personen kommer undan. Men om en annan person gör exakt samma sak så är den personen omogen och kan bara inte göra så...

Ni fattar ingenting säkert, men jag vill inte säga här klart och tydligt vad det gäller. En sak är säker och det är att mötet var jobbigt och jag var inte på solskens humör efter det.

När jag väl tagit mig till jobbet, pratat med alla om hur det varit på morgonen på jobbet, gått igenom mailen, tagit kaffe mm mm, så var det lunch! Jag åt och sedan tog jag mig en promenad. Efter den kändes det bättre.

När jag kom hem blev det en snabb ihopfix av något till middag och sedan var det bara att bege sig till dansen. Det är så roligt att komma iväg och röra sig till musik. Det har jag nog sagt förr, men det kan aldrig sägas nog många gånger!

Väl hemma igen, så tappade jag orken. Jag blev jättetrött... Men det gör inte så mycket, hade inga mer viktiga saker att ta itu med.

Internet är en helt underbar värld. Jag tycker det är ett härligt hjälpredskap och ett härligt sätt att fördriva tiden på. Man kanske inte får säga så, men det gör jag. Det är kul att man kan ha kontakt med folk på ett helt nytt sätt, motför vad man hade innan det stora nätet bredde ut sig över världen.

Tex detta med bloggar är ju kul. Jag följer flera bekantas bloggar och det är underbart att kunna följa med i en del av deras vardag. Annars skulle man ju kanske tappa kontakten helt. Jag följer även okända folks bloggar. Det har till och med blivit så att jag har blivit vän (så pass nära vän man kan bli enbart via nätet) med några. Det är roligt...

Dessutom finns ju det en sida som heter Facebook. Där är jag oxå med. Där har jag fått kontakt med flera gamla klasskompisar och andra gamla bekanta. Har kontakt med en stor del av mina kusiner (och en faster) via Facebook. Det hjälps inte, det får vara hur töntigt som helst. Jag gillar det ändå.

Vet ni. När jag skapade denna blogg var det tänkt att här skulle jag lägga ut mina bilder som jag tog med min nya fina kamera. Ibörjan gick det bra. Nu går det sämre. I alla fall det här med att lägga ut bilder varje dag. Jag tar inte kort varje dag. Och jag vill helst lägga ut bilder som hör till rätt dag så att säga.

Jag har insett att jag älskar att skriva oxå. Jobbigt för er att läsa kanske, men jag kan ibland inte stoppa mig. Som nu tex, detta blev ett långt inlägg med bara skrift istället för lite text och sedan bilder.

Jag ska inte sluta knäppa kort och jag kommer absolut att fortsätta lägga ut bilder här. Men texten har blivit lika viktig för mig som bilderna. Hoppas att ni ursäktar det...!

Sköt om er alla!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!