Onsdag 18 februari 2009

2009-02-18 21:28:37 / 0 kommentarer ..


Det kom inget sms imorse... Mallan verkar ha förstått klockan den här gången... :)

När jag tittade på våran termometer så stod det -27 grader... Men suck i himlen. Varför är det så himla kallt? Jag tycker inte om att det är kallt så här...

Arbetsdagen har varit bra. Annelie har inte riktigt varit som hon brukar. Jag pratar på i samma snabba takt som jag brukar göra med henne. Hon är alltid med på det jag säger och fattar direkt, även om jag liksom svamlar till det.

Men inte nu... Hon tittar på en som ett stort frågetecken och det tar ibland länge innan hon fattar vad jag menar. Det är INTE likt henne. Hon själv säger att det känns som om hennes hjärna är inlindad i potatismos... Ja, men alla kan ju inte vara på topp jämt! Det är viktigare att hon är på G imorgon när vi ska presentera vårat projekt.

Idag fick jag veta att en baguette från Statoil som är fylld med kyckling och curryröra är 809 kcal...!!! Det är ju fruktansvärt. Jag ska aldrig äta en sådan någon mer gång i mitt liv. Om det inte är ett STORT nödfall då...

Jag jobbade till 17 idag. Det är väldigt stressigt att jobba så länge en onsdag. För min dans börjar nämligen 18, så det blir bara hem, kasta i sig mat och sedan ge sig iväg...

Repetition ikväll. Inte så himla kul faktiskt, eftersom jag älskar att lära mig nya danser. Men det var ändå en bra kväll. I helgen har det ju varit Fun Competition i Skellefteå. Jag var inte där, men flera av mina klubbmedlemmar var på plats. Det var flera som tävlade oxå och Rodeo Kickers lämnade tävlingen med 23 medaljer i bagaget. Klart godkänt om du frågar mig.

Jag gick till dansen idag. Kallt som f-n, men jag tyckte ändå det var bättre att klä sig massor och gå än att ta bilen och sedan ska den stå i kylan medan jag dansar. Väl hemma igen så var jag ändå genomfrusen, trots att det lyste Michelin-gumma om hela mig.

Såg Uppdrag Granskning när jag kom hem. Handlade om fallet "Louice". Så himla hemskt... Sedan hamnade jag här och snart ska jag gå och lägga mig för att läsa.



Lisa är en av våra medlajörer från Fun. Detta är en riktigt duktig tjej. Idag hade hon dansuppvisning under våran träning där hon visade upp dansen hon tävlade i. Detta foto är dock från julavslutningen.


Och jag fick min nya skjorta!


Nu har jag iaf ETT klädesplagg där rätt förening står. På de flesta av mina linedancetröjor står det annars All Togheter Now, Boden. :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!