Söndag 8 februari 2009

2009-02-08 20:40:50 / 0 kommentarer ..


Segt idag. Inte för att jag mådde illa, men det kändes att jag hade varit på fest... Men det var bara att rycka upp sig, stiga upp, äta frukost och se till att man blev fit-for-fight igen.

Jag läste några sidor i min bok, som aldrig kommer att ta slut. Så känns det då... :(

Strax efter 12 åkte jag och Mathias iväg. Dags för honom att spela match, denna gång på Björkskatan. Trots snöyra och rätt så kallt ute, så gick det bra att ta sig fram. Fick en parkering ganska nära så vi behövde inte gå ute så mycket...

Under matchen så satt jag och pratade mycket med en av de andra mammorna. Mycket trevlig kvinna. Dessutom hade hon oxå med sig en digital systemkamera så vi satt som två små papparazzi-fotografer och fotade grabbarna när de spelade.

Efter matchen, som Gammelstad vann, så åkte vi hem. Ett stopp på Barnens Hus gjorde vi dock. Var ju tvugen att köpa en födelsedagspresent. Köpte även en pusselmatta, så nu kan jag börja lägga pussel igen.

Efter middagen så åkte vi ut till Holmen för att gratulera Wilma på hennes födelsedag. 7 år har den lilla damen blivit redan. Vi bjöds på gott fika och en trollerishow. Trevligt!

Hemma igen hände inte mycket. Lite tvätt, plocka tvättmaskin och så datorn. En helt vanlig lugn kväll med andra ord.

  
GBBK värmer upp. Laddade grabbar!


Uppkast!


Matchen i full gång.


Taktiksnack.

  
Grabbarna glada. Resultatet underbart. Vänlig avtackning.


Födelsedagsbarnet; Wilma 7 år.


Peder och Lena med mobilbekymmer.

 
Mathias följde med :)

 
Vi bjöds på trollerishow och en larvig tårta.


Wilma var duktig som trollkar. Hon hade till och med lyckats trolla bort lite tänder!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!