Tisdag 24 februari 2009

2009-02-24 22:33:09 / 1 kommentarer ..


Det är rent otroligt hur himla trött man kan vara. Det tog till efter 15 innan jag vaknade till ordentligt idag. Helt otroligt.

På eftermiddagen skulle jag och Marlene och hämtade våra mackor till mötet i eftermiddag. Jag tyckte att jag skyndade mig allt vad jag kunde och ändå stod Mallan på parkeringen och väntade på mig när jag kom ut dit.
-Nog är det väl ändå... Dig ska man då alltid vänta på, var hennes kommentar.  
Men jag kan inte rå för det. Jag kommer alltid på tusen småsaker som jag bara måste göra innan jag ska gå...

Ringde Mikael och frågade om han köpt semlor till mig och Mathias idag, men det hade han inte gjort. :(

När arbetsdagen var slut, alltså när jag slutade enligt schemat, så for jag inte hem. Nej, då åt jag min gröt och sedan gjorde jag mig redo för månadens arbetsplatsträff. Som vanligt blev det ett bra möte, där tiden bara sprang iväg!

Efter mötet blev det snabba puckar för mig och Marlene. Vi mer eller mindre slängde oss in i min bil och åkte till Storheden. Ica Maxi blev det första stoppet. Det är ju nämligen bokrea från och med idag... Så underbart.

När vi valt böcker tittade vi till på semlorna, men de såg verkligen inte goda ut. Så vi köpte inga där, vi skulle ju på Coop oxå. Så när vi betalat så körde vi ner till Coop och handlade ytterligare några böcker. När vi kom till semlorna var de slut! Hmmm... Men då såg jag att de hade själva bröden till semlorna. Så jag köpte det, grädde och mandelmassa. Har jag lovat Mathias en semla, då ska han få en semla oxå!

Väl hemma blev det att packa upp det jag köpt, prata en del med sonen som väntat på mig. Upptäckte att hans bankomatkort kommit, men de har skrivit fel namn på det... Måste ringa imorgon... Han heter väl inte Ärneste i efternamn. Suck...

Pratade med Sofia i några ögonblick och sedan skyndade jag och Matte oss att göra semlorna. De åt vi tillsammans framför tv'n samtidigt som vi såg House... :)

Jag har eldat (fast jag har överlämnat ansvaret till Matte nu), gjort nattbestyren och nu sitter jag här för att snart hoppa i säng. Eller så lägger jag mig bara där utan att hoppa. Vi får se vad jag bestämmer mig för...



Dessa 17 böcker köpte jag idag. Fast jag är ju inte riktigt klar än. Det känns ändå som om det blev ganska lite böcker första bokrea-dagen. Inte riktigt som det brukar...


Kommentarer

hehe, där fanns det då några böcker som såg lite lockande ut :d

2009-02-24 22:37:10
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!