Torsdag 12 februari 2009

2009-02-12 22:08:41 / 0 kommentarer ..


Imorse vaknade jag av att mina fåglar fick riktig panik i buren. Något måste ha skrämt dem och dessutom var det fortfarande mörkt ute. De stackarna flaxade runt otroligt i buren. Jag rusade upp och tände deras lampa. Stackars Tuffie satt alldeles panikslagen på golvet i buren med vingarna utbredda. Jag lät det vara tänt och sedan gick jag och la mig en stund till. När jag steg upp för andra gången, så hade båda nymfarna burrat upp sig och satt och sov. Myspippisar...

Jobbet var som en vanlig dag. Jag gjorde det jag skulle, tog en promenad på lunchen med Mallan, jobbade vidare och gick sedan hem.

Pratade med Helena idag. Jag ringde henne för att be om hjälp med ett problem. Vi pratade på, fixade felet och pratade vidare. Det slutade med att Helena tackade för hjälpen...!? Jag vet egentligen inte vad hon tackade för, men jag sa i alla fall Varsågod!

Jag bokade biljetter till bion på lördag. Jag och Mikael ska gå på bio och se Australia. Det blir kul... Jag har bara ett problem... Vet inte om jag ska äta godis, och om jag gör det vilken sort, och om jag inte gör det vad ska jag ta istället. Men det är ju så att bio är lika med godistillfälle för mig... Har diskuterat saken med Ingela. Kom fram till att lite smågodis utan choklad och frukt, alternativt grönsaksstavar, blir nog det som jag har med mig på filmen.

När jag kom hem så lagade jag mat. Korv- och böngryta. Lyckades i vanlig ordning bränna korven... :( Tomas ringde mitt under matlagningen och hans tips var att skruva ner plattan... Jag gjorde det, men korven hade redan blivit ganska mörk... Nog är det väl ändå själva f-n att jag kan laga än det ena, än det andra, men att steka en enkel liten falukorv klarar jag inte av!

Gick till dansen, dansade (vilket var MYCKET roligt), gick hem från dansen. Satte mig vid datorn samtidigt som jag eldade och såg Criminal Minds... I pauserna fixade jag matbackarna, plockade fram kläder och duschade.Man måste ju vara effektiv när man har lite tid kvar på dagen...

Nä hör ni, nu ska jag snart mäta sängen med min kropp. Sist jag kollade var den längre än mina 163 cm, men man vet ju aldrig vad som hänt under dagen... Sköt om er alla!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!