Torsdag 26 februari 2009

2009-02-27 20:18:57 / 0 kommentarer ..


Idag var det dags för uppdatering av vårat hänvisningssystem i växeln. Helena, Robert och Andreas var på plats för att stödja oss. Lite annorlunda morgon. Men systemet fungerade bra och det tog inte länge innan alla jobbade på precis som vanligt.

På lunchen gick jag och Mallan upp till sjukhuset. Vi mötte en gammal bekant som kör taxi nu för tiden. Det är otroligt vad lik han var sig. Även fast det gått många år sedan vi umgicks. Vi lärde känna honom under gymnasietiden. När man pratar med honom nu, så är det som om det är exakt samma människa. Samma ungdomliga svammel. Jag är oxå ung i sinnet, men lite mer mogen än honom är jag allt..

Efter jobbet så åkte jag inte till någon bokrea. Jag har köpt färdigt nu. Igår skrev jag att jag hade köpt 28 böcker. Jag har nu beställt sex till, så nu får jag nog nöja mig för denna gång.

Jag hade fruktansvärt ont i huvudet. Så jag for faktiskt inte och dansade idag heller. Inte bra, nu har jag inte varit på tre gånger. Men idag gick det bara inte. Om man knappt kan gå för att det gör ont, så kan man ju knappast dansa heller.

Så vad gjorde jag då istället...? Jag värmde mat i mikron åt min son. Jag la mig på sängen och läste. Jag ringde Mikael. Jag såg på tv. Något annat gjorde jag faktiskt inte.

Jag började läsa en bok som heter Inspärrad för några dagar sedan. Den läste jag ut idag, och började direkt på nästa bok. Det blev "Snälla Pappa, Nej" Den boken har jag läst halva nu. Bra, lättläst, men usch vad otäck. Vilka fruktansvärda människor det finns på denna jord egentligen.

Strax efter 22 ringde Mikael och sa att de var framme i stugan, hade packat upp och nu drack de en öl innan de skulle gå och lägga sig. Det var ju skönt för dem att de var på plats. Om något har missat, så är han med sina arbetskompisar i en stuga och ska köra skoter... Två nätter blir han borta från mig. Hemska tanke...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!