Fredag 2 januari 2009

2009-01-03 15:15:24 / 0 kommentarer ..


Vilka konstiga dagar det blir när det är röda dagar mitt i veckan... Så här ser det ut kring jul:

jobba två dagar, ledig fem dagar
jobba två dagar, ledig två dagar
jobba en dag, ledig två dagar
jobba en dag, ledig en dag
jobba tre dagar, ledig två dagar

och SEN börjar det om som vanligt. Då är det vanliga veckor fram till påsk. Om man inte räknar v. 4 då jag har tagit ledigt på fredagen för att resa till Stockholm och mc-mässa. :)

Hur som helst så har detta varit en arbetsdag för mig. Jag jobbar 8-17 idag och det är ju lite länge... Och den som trodde att det var dödslugnt hos oss en sådan dag, har fel. I alla fall förmiddagen har det ringt som tusan...

På eftermiddagen var det betydligt lugnare och det var ju en skön avslutning på arbetsdagen.

Väl hemma stod kocken vid spisen. Mikael lagade en slags gryträtt i våran nya gryta. Den är jättebra och maten blev riktigt god!

Vi tänkte se på tv sen, men man har nog blivit bortskämd med programen på tv,n för jag tyckte inget passade mig. Men då satte vi igång en film istället. Den handlade om en hund som heter Frank, en familjefilm men helt i mitt smak och tycke.

Sedan blev det inte mycket annat än lite mer tv och lite mer slöhet. ´

:)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!