Torsdag 1 januari 2009

2009-01-02 11:36:04 / 1 kommentarer ..


Välkommen året 2009. Tänk vad tiden går...

Kände mig lite hängig idag med så jag tog en riktigt lugn dag. Satt mest vid datorn och tv hela dagen, så jag har inget intressant att berätta. Därför tänkte jag idag bjuda på bilder från mitt år 2008:


Januari
 
Jag och Mikael satte oss i ett flygplan som tog oss till Göteborg och MC-mässan!

Februari

 
Min mormor fyllde 90 år så vi åkte till Skellefteå och gratulerade henne.


Mars



Min nyaste älskling flyttade hem till mig: Daisy!

  
Min farmor fyllde 80 år, så vi var och gratulerade henne. Vi tog ju givetvis familjefoton. På det första är det alla barnbarn och barnbarnsbarn. På det andra fotot är det farmor och farfar med sina barn (min pappa står längst till vänster).

April

 
Första mc-svängen blev i april. Mikael provade köra min... :) Han ser lite stor ut på den. Det blev oxå sista turen med Mikaels gamla hoj.

Maj
 
Vi besökte Ingela o Tomas när de var i Haparanda. Och med jobbet hade vi våran traditionsenliga vårfest!

Juni
 
Hade mc-träff på Fårön, där alla de möjliga (och omöjliga) lekar lektes... Och Marlene var i fin form på midsommarafton.

Semester (slutet på juni och början på juli)
   
Vi åkte på semester längst ner i Sverige, Smygehuk! Träffade Ingela med familj i Ullared. Såg vaktombytet på slottet i Stockholm. Var på Skansen och tog fåniga semesterbilder.
Detta plus en massa andra härliga saker skedde på våran semestersväng.

Juli
 
Vi besökte mc-klubben Diamonds i Piteå och vi var till båtmuseet i Skellefteå och åt bamsestora räkmackor.

Augusti
 
Lulekalaset kom och vi såg bla Ostindienfararen och Boppers.
 
Besökte Danne o Sussi och alla deras "husdjur" Skräckupplevelse!
 
Jag och Mikael for till Stockholm. Fick se både ridande poliser och vackra kläder (studiebesök på Operan)

September
  
Körde septemberrundan och kollade blandannat in Håkkes nya HD.

Spenderade tid på att titta på grabbarna som spelade basket

Oktober
 
Var till Levi med Stenvalls och började om med mitt älskade fritidsintresse, Linedance.
 
Köpte ÄNTLIGEN en ny mobil och en ny kamera!

November
  
Var till Ikea, fotade ute i det vackra vädret och började med den hemska hallen.

December
 
Hälsade på mina kusiner i Skellefteå och hade julfest med jobbet!

Detta var bråkdelar från mitt år 2008. Det har varit ett omtumlande men otroligt roligt år. Många händelser som jag gärna gör om och vissa som jag gärna glömmer bort. Precis som ett år ska vara.

Sköt om er alla så går vi nu in i nästa härliga år!

KRAMIS

Kommentarer
Cissi Lundberg

Vilket härligt inlägg! Sköna sommarbilder, börjar längta till vår och värme nu när julen är över.



GOTT NYTT ÅR!

Kram kram

2009-01-02 23:27:34
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!