Lördag 3 januari 2009

2009-01-04 20:58:12 / 1 kommentarer ..


Idag måste jag börja med att gratulera min "lilla" son på hans födelsedag. Usch vad jag tycker han drar iväg, både på längden och i åldern... Men ändå:

GRATTIS MATHIAS PÅ DIN 14-ÅRSDAG

Denna dag är det faktiskt en annan man som fyller år. Och jag vill absolut gratulera honom med:

GRATTIS LARS PÅ DIN FÖDELSEDAG. Hoppas även du hade en bra dag idag med Monica, barn och barnbarn.

Jag brukade förut alltid väcka Mathias med presenter på sängen. Men det går ju inte. Inte med ett barn som sover så otroligt mycket mindre än vad jag gör. Det är otroligt vad han behöver lite sömn egentligen. Jag sov lite längre än honom kan man säga.

När frukosten var klar och vi gjort oss själva färdiga, så åkte vi iväg till Storheden. Fika på Trend och handla på Ica...

Mathias for på träningen och jag och Mikael gick upp på vindan för att kolla efter skoterkläder. Jag hade helt glömt bort min skoteroverall, men hittade den där uppe. Så den tog vi ner givetvis.

Idag blev det lasage till middag. Matte gillar det... :) Jag med...

Kvällen tillbringades i soffan framför Körslaget. Sedan började någon himla konstig film som Mikael tydligen tyckte var otroligt kul, för han skrattade så han höll på dö. Själv gick jag och tog en lång dusch, för filmen var inte alls i min smak.


 
Mikael hittade sina skinnbyxor uppe på vindan. Han har dem när han kör hoj. Han var tvungen att smörja in dem med fett, det var ett tag sedan han hade dem. Om ni funderar varför han står på en stol, så är det för att det var jag som skulle göra det. Men jag var inte så bra på det där, så han tog över...


  
Några paket fick han, min "lilla" 14-åring.

Kommentarer
Lars

Tack för vänligheten.

2009-01-06 16:42:31
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!