Måndag 12 januari 2009

2009-01-12 21:03:40 / 1 kommentarer ..


Åh herregud... Vilken dag. Det är ju helt otroligt vad man ibland får göra extra mycket rätt för sin lön. Det har verkligen ringt idag. Fast jag klagar inte överdrivet mycket, för det är ju därför vi är där. Att svara i telefon... Men ibland känns det som om det är nästan lite väl mycket.

Annika (från Linedance, även Cissi's kompis) sa ikväll: -Jag hörde ni hade jobbat bra idag... Min blick mot henne gav nog allt svar hon behövde. Bitte bara skrattade åt mig...

Under dagens arbetspass började vi våra promenader på förmiddagsfikat igen. Det är riktigt härligt att gå ut 10 minuter på fm-fikat. Man blir riktigt pigg och glad av det. Gick en sväng på lunchen oxå, för att lyssna på min superbra ljudbok... :)

När jag kom tillbaka till jobbet satt Fian vid min arbetsplats. Kul med lite besök, fast det var ju pengar hon var ute efter givetvis...

Hur som helst. När nu arbetsdagen tog slut och jag fick komma hem och äta middag, så var det bara en liten stund kvar. Alltså en liten stund innan jag fick åka på min älskade dans. Vi är på Tuna några veckor så jag tog bilen och körde dit. I REGNET... Helt sjukt att det regnar i januari!

Dansen var lika bra som vanligt. Vi hade repetition på gamla danser och det kan ju vara behövligt.

Det är ganska roligt vad alla människor man möter är laddade för Beach 2009 nu. På jobbet har typ alla slutat äta godis och andra onyttigheter. På dansen pratade än den ena, än den andra om fettförbränning osv... Jag klagar inte nu heller, för jag är oxå en av dem som håller mig undan från socker och annat onyttigt.

Efter dansen slängde jag mig framför datorn och började sortera bilder. Fasen att man är så slarvig och inte sorterar dem direkt man sätter in dem på datorn. Det blir så mycket extra arbete...

Dagens bilder kommer att bestå av några gamla foton. Jag blir alltid lika faschinerad över hur fort mina barn växer. Dessa bilder är från julen 2006, det är bara två år sedan...



Sofia med långt blont hår och en liten Mathias...


Sofia var ganska pluffsig på den tiden, om man jämför med nu!


Dessa kläder är på tok för stora för henne nu. Fast hon var så fin så då, om ni frågar mig.


Även Ingelas flickor har förändrat sig. Så här såg de ut på den tiden!


Kommentarer
sofia

ÅH HERREGUD, mamma, det där var ju nästan rent pinsamt :s

2009-01-12 23:30:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!