Måndag 5 januari 2009

2009-01-06 13:39:33 / 0 kommentarer ..


Arbetsdag idag. Det är lite komprimerade tider nu... Måndag på förmiddagen, fredag på eftermiddagen. Imorgon är det lördag på förmiddagen och söndag på eftermiddagen. Vad jobbigt om det alltid var så...

Annelie gruvar sig för slutet av veckan. Då ska man orka med tre arbetsdagar i rad... Hur ska det gå?

På jobbet var det annars en ganska bra dag. Det ringde en hel del på förmiddagen men lugnade ner sig sedan. Pratade med mamma i telefon och avklarade lite "svammelsnack". Hon hade pratat med mormor som mår ganska bra nu. Tydligen pratas det om att hon ska komma in på ett hem, och det vore ju det bästa. Hon vill ju det själv, men kommunen måste ju vilja oxå...

En annan sak jag hann på jobbet idag var att tömma min mail. Inboxen var helt tom när jag gick hem idag. Det var otroligt länge sedan det hände... Hi hi... Bra början på detta år.

Väl hemma stod kocken vid spisen. Det blev en fläskfilégratäng till middag. Till det serverades vitlöksbröd och vin. Oj oj oj... Mumsfilibabba...

Efter middagen spelade vi ett spel. Det var väl ganska roligt, men jag vann inte så ofta. Jag lät Mikael vinna för annars blir han så grinig... :) Han är lite grann av en dålig förlorare (men själv säger han att det inte stämmer) så friden hemma blir bäst om han får vinna... Fast egentligen är ju jag bäst... ;)

Efter spelet så gjorde vi efterrätt. Samma som på nyårsafton, men med lite modifikation. Vi hade både


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!