Söndag 18 januari 2009

2009-01-18 21:02:16 / 0 kommentarer ..


Samma procedur denna morgon som gårdagens. Mikael väckte mig när han for till Boden för Robins hockeyturnering och jag låg kvar i sängen och drog mig. Jag gilla!

När jag tog mig upp så åt jag frukost och försökte läsa lite i min bok. Sedan hamnade jag framför datorn och youtube. Himla smidigt att kunna se danserna på film. Lättare att förstå hur det ska vara, än att bara läsa dansbeskrivningen.

Emellanåt så plockade jag undan lite och tvättade osv... När jag skulle in till Matte och berätta vad han skulle äta till lunch, så började vi prata om hans lilla spelhörna i sitt rum. Jag frågade om han inte skulle ta och koppla in de andra tv-spelen i hans tv. Det är ju så bra med dagens moderna tv-apparater, man kan ha så mycket inkopplat i dem. Så då började vi fixa med det. Nu har han sin älskade dator, tv:n, X-box 360, X-box och Nintendo Gamecube. Allt inkopplat och klart... Nästa projekt blir väl att inhandla en Playstation 3. Bara att sätta igång och spara...

Jag fortsatte med lite pyssel här hemma sedan. Tog bort en del av julgardinerna i sovrummet (den med tomtar på), och satte upp en lampa i sovrumsfönstret. Och så hamnade jag vid datorn igen...

Vid 14-tiden kom Marlene och vi hade en mysig te- och datastund. Hjälpte henne att fixa över lite ljudböcker, så att hon har något spännande att lyssna på. En hel del skvaller hann vi oxå med... :)

När hon gått satte jag mig vid min dator igen... Det blev MYCKET data idag...

Efter jag hade gjort middag och softat på en stund blev det dags för ett extra danspass. Lärde oss danser som skall vara till Fun Compititon. Kul! Även fast jag inte ska vara med, så kan det vara kul att lära sig...

När jag kom hem så gjorde jag iordning lite te och satte mig för att läsa reklamen. Mitt i alltihop ringde Annelie. Så kul att prata med henne. Det är otroligt vad man blir van att prata med en människa nästan dagligen. Jag gillar inte att hon varit hemma, men det är ju så ibland, man kan inte bestämma allt själv.

Sedan blev det hemsk film till avslutning av kvällen, i form med otäck film; Och han älskade dem alla.


 
Så här ser hans lilla "arbetsplats" ut nu. Mycket teknik... Tv:n ser inte så stor ut, men den är ändå 32 tum. Dataskärmen är 21 tum, så även den är ganska stor. Hm... Han har bättre skärm än mig...


Och här är han då... Den spelade sonen...


Min plats här hemma borde verkligen städas upp. Men det är så himla trångt!!! Jag hatar att ha det trångt. Jag vill ha ett eget rum jag med...


När jag fotade började Yamaha skrika i högan sky. Han ville nog oxå vara med på bild...

 
Marlene packar upp sin dator och gör sig redo!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!