Söndag 4 januari 2009

2009-01-04 21:16:00 / 1 kommentarer ..


Jag bestämde mig för att jag inte skulle sova så länge idag eftersom jag behöver vända tillbaka dygnet. Men jag säger då det, det är ingen lek att ta sig upp. Usch och fy vad trött jag är på morgonen...

Det hände inte så jättemycket idag heller. Det blev mest städning och stunder vid datorn...

Vi gjock ut på en promenad under eftermiddagen, det var riktigt skönt. Det är ganska kallt ute, men klär man sig, så är det bara härligt...

Väl hemma lagade vi mat och det tog ju en himla tid. Efter middagen drömde jag mig bort efter ett nytt avgassystem till motorcykeln... Ska jag, ska jag inte...? Det är frågan...


Vi började dagen med att tömma frysen. Dag för att frosta av den...


Vi hittade lingon i frysskåpet. Först tänkte vi baka, men sedan kom vi på att det var bättre med lingonkräm. Så himla god blev den...


När vi gick ut och gick så hittade vi ett träd som blåst tvärs över gångvägen.

  
Det var så vackert ute idag...


 
Frost på träd och buskar... 


Väl hemma började vi med söndagsmiddagen; palt...

Kommentarer
Diana

Lingonkräm, det lät gott och spännande! Skulle man kunna få receptet kanske? God fortsättning

2009-01-05 12:24:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!