Tisdag 13 januari 2009

2009-01-13 19:20:14 / 1 kommentarer ..


Vaknade inte speciellt tidigt idag, men ändå var jag på jobbet tidigt. Så pass att jag hann ta en kortare promenad innan jag gick till min arbetsplats. Eftersom jag visste att jag inte skulle få någon promenad på fikat så tyckte jag det var lika bra att göra det innan, nu när jag ändå hade tid till det.

Det första jag fick höra när jag kom in på jobbet var att Elvy var sjuk. Elvy var ju oxå den som skulle hoppa in för mig och Annelie i växeln idag. För jag och A skulle nämligen ha möte hela dagen. Men chefen sa att det kunde inte hjälpas och mötet var ju ändå tvunget att vara.

Vi jobbade fram till nio, då vi gick till restaurangen och hämtade fika och mat till dagens äventyr. När vi kom tillbaka hade en av deltagarna kommit och vi behövde inte vänta länge innan de andra oxå kom.

Och jag säger då det. Jag bara ÄLSKAR dessa möten. Det är hur kul som helst att sitta med i gruppen och få vara med och utvecka vårat arbete. Konsulenterna vi arbetar med är världens härligaste människor och jag bara avgudar dem.

Jag och Annelie är ju precis som vi alltid är, även på dessa möten. Om det är bra eller dålig, får vara osagt, men jag tror att de uppskattar att vi är ganska framåt och säger vad vi tycker och känner.

Sedan visade det sig att vi ska fara på ett möte i Umeå om två veckor. Vi ska ha möte med andra landsting. DET blir oxå kul. Att få träffa övriga telefonister blir riktigt roligt.

Och snart ska jag till Stockhom på mc-mässa... Uj uj uj vad jag reser omkring... Hi hi hi... :)

Dagens möte höll på hela dagen i stort sett. Men den sista tiden satte jag mig framför datorn och hjälpte till att svara. Det var ju dessutom jag som stängde idag, så jag blev kvar ända till slutet...

Väl hemma blev det att köra in bilen i garaget och äta lite middag. Nu har jag satt mig här vid min dator för att ladda över nästa ljudbok. Jag har lyssnat färdigt på förra idag. Jättebra bok. Nu blir det bok nr 4 av Anna Jansson, Silverkronan. Jag hoppas även den är bra...

Sedan ikväll har jag inte tänkt så mycket mer. Det blir bok, tv, dusch och telefon. Ska faktiskt bli superskönt med en avkopplande kväll efter dagens möte. Som var mycket roligt, men man är ganska slut i skallen...

Visst har vi otroligt kul på jobbet, Annelie!!!


Kommentarer
Annelie

Jamen javisst har vi det! Jag bara Älskar våra möten med! Och det kommer verkligen att bli super skoj när vi ska till Umeå :-)

2009-01-13 20:24:07
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!