Tisdag 6 januari 2009

2009-01-06 19:18:40 / 0 kommentarer ..


Var jättetrött igår kväll och somnade som en stock när jag la mig i säng. Mikael såg hockey under natten, men det märkte jag aldrig. Han brukar ju ändå leva sig in i matcher ganska regält.

Men jag bara sov och sov och sov... Och när jag vaknade kände jag mig riktigt pigg och utvilad. Så skönt!

Mikael drog upp på vindan efter frukost och fortsatte sitt letande efter skoterkläder. Han saknade mössan och vantarna. Till slut så hittade han dem... Själv startade jag mina datorer och började fixa och dona med lite saker där.

Pratade i telefon med Mallan och Kaisa under tiden. Sa åt gossen att nu var det dags för att städa sitt rum. Undrar om man kommer att få uppleva den dagen så barnen bara helt frivilligt städar och dammsugar osv... Utan att man behöver säga till förstås...

På eftermiddagen ringde Ingela och hörde om vi skulle vara hemma, de ville hälsa på. Givetvis var de så välkomna...

När de farit så blev det dags för middag, lite mer data och sedan hamnade man i soffan igen.

 
Även Sara följde med. Kul :)


Ingela satte sig långt från kaminen, för hon vet hur varmt det brukar bli...


Lite kaffe och fikabröd dukas fram. Jag och Ingela tog apelsin!


Med sig en present till gossen hade de. Han blev glad!



Efter fika och massa surr, så förflyttade vi ut oss till garaget. Dags för att kika på skotern.


Det ska kollas ordentligt.


Både över, under och ...


... inuti.


Mor och dotter studerar oxå intensivt.


Sedan övergår visningen till en tvåhjuling.


Mikael längtar och längtar...


 
Sedan är det dags för fam Johansson att åka hem!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!