Torsdag 22 januari 2009

2009-01-22 22:03:25 / 1 kommentarer ..


Idag var jag tidigt på jobbet. Klev nog innan för dörrarna kring 07.05 imorse. Men det är väl lika bra att vänja sig inför morgondagens tidiga uppstigning. Vi ska ju åka med 06.00-planet imorgon och då måste man upp tidigt!!!

Arbetsdagen gick otroligt fort. Idag var jag och Annelie tvungen att maila iväg det som vi jobbat med. Vi behövde inte ha allt riktigt klart, men nog är det ju bra om så mycket som möjligt var färdigt. Vi gick på som små duracell-kaniner där vi arbetade, men vi hann det vi skulle. Annelie stod med jackan på, redo att gå hem, när vi skickade mailet. Skönt att vi fick det vi ville klart...

Själv slutade jag 16 och efter att jag önskat Kaisa en trevlig födelsedag och semester, så begav jag mig hemåt. Jag trodde inte jag skulle klara av att köra bil hem, för jag hade så otroligt fruktansvärt ont i huvudet. Men hem tog jag mig och efter en dubbel treo, så släppte huvudvärken.

Mikael kom hem med alla varor som han handlat och jag hjälpte honom att packa upp. Han lagade sedan mat och jag gick mest omkring. Packade mina saker som jag skulle ha med.

Strax efter 18 for jag till Tuna för att gå på dansen. Det var som vanligt riktigt kul och jag gillade kvällens dans. "Tyvärr" blir jag väldigt pigg av att dansa, så nu vet jag inte hur jag ska kunna sova... :)

Nu kommer jag inte att uppdatera bloggen på några dagar. Det är ju Stockholm och mc-mässa som gäller. Men jag ska berätta hur det var, när jag kommer hem.

Matte var och klippte sig idag. Han ser så annorlunda ut nu. Frisören plattade dessutom hans hår, så bara det är ju ovanligt. Men han blev så fin så. Skönt för honom att tunna ut hans tjocka hår lite grann.

Så här blev det:


Framifrån

  
Från sidorna och bakifrån


Snygging... :)

Kommentarer

gud så snygg min bror blev ;D det är ju sjukt ! :)

2009-01-22 23:31:41
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!