Torsdag 29 januari 2009

2009-01-29 21:41:00 / 1 kommentarer ..


Idag fyller min mormor 91 år! Förstår ni hur länge man har levt när man är 91 år...? Undrar om det ligger i generna och jag oxå blir så gammal... Om 55 år så vet jag... Min mormor läser inte här, men jag vill ändå skicka en speciell tanke till henne här.

Åkte ju till jobbet idag och gjorde det jag skulle. Gjorde även lite annat än just att svara i växeln. Precis som vanligt när jag jobbar med annat, så går tiden otroligt fort.

Dessutom hade jag medarbetarsamtal med chefen efter lunch. 2 timmar tog det nästan... Jag ska väl inte berätta här exakt vad hon sa, men vi hade iaf ett trevligt samtal och jag får fortsätta komma till jobbet och göra som jag brukar. Så det är ju bra!

I övrigt så hände det inte så mycket på jobbet. Jag pratade med Mallan om morgondagen. Då är det ju nämligen dags för after work. Men jag känner att jag är helt sliten och vet inte om jag orkar fara ut. Jag har ju varit på ganska många äventyr den sista veckan, plus att det varit mycket på jobbet. Därför tvekade jag inför after worken. Mallan tyckte att det var helt ok ifall jag inte följde med, hon hade flera andra att gå med. Det kändes som en lättnad om jag ska vara ärlig.

Väl hemma tappade jag orken totalt. Jag åt min middag och satte mig på soffan och bara satt. Jag funderade allvarligt på om jag skulle fara på dansen eller inte... Jag brukar ju längta dit. Och jag har ju inte dansat sedan förra torsdagen så jag borde ju vara hur sugen som helst.

Men så tänkte jag att om jag bara tar mig dit så kommer jag säkert att bli så uppspeedad som jag brukar. Jag for och jag dansade. Under de två timmar som jag var där så längtade jag bara hem hela tiden. Om det inte hade varit för att jag tycker det är bra att röra på sig, så hade jag tyckt att det var totalt slöseri med tid. Jag tyckte verkligen att det var riktigt tråkigt idag!

Visst låter det olikt mig?

Nåja, jag rörde ju på mig och for sedan hem igen. Nu ser jag Criminal Minds och sitter med datorn i famn. Sedan är det faktiskt dags för sängen tror jag...

Kommentarer
Hon på andra slingan

Det låter nästan som att det är förkylning eller liknande på gång. Då brukar man känna sig så där. Hoppas att du klarar dig. Trevlig helg. Kram

2009-01-30 08:58:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!