Fredag 10 juli 2009

2009-07-12 16:29:14 / 0 kommentarer ..


Idag var det då verkligen inga problem att stiga upp. Sista arbetsdagen... Klädde mig lite extra fin idag bara för att det var glädjens dag. Jobbade färdigt allt jag skulle så jag kunde känna mig mycket nöjd när jag lämnade min arbetsplats.

Klockan 12.00 idag så åkte jag iväg. Inte har jag direkt semester än, men jag är iaf ledig från nu...

Jag åkte och hämtade upp Sofia först. Sedan åkte vi till Storheden. Första stoppet blev utförsäljningen med Coops kläder och skor. Hittade faktiskt ett par jättefina sandaler till halva priset som jag köpte. Sedan gick vi på Hemtex och inhandlade nya gardiner till både kök och vardagsrum.


Vi gjorde även ett stopp på Jysk och Rusta. På Ica Maxi blev det oxå ett stopp och där lyckades Sofia få sig ett par sandaler. Ett sista stopp på H&M blev det och där lyckades Sofia tigga till sig en klänning och ett linne.


När vi kom hem så tog det bara fem minuter så kom Mikael oxå hem. Nu var vi lediga båda två!!! Vi satte oss på altanen i solskenet och njöt av ledigheten.


Kvällen blev mycket trivsam. Drack cider medan vi lagade mat. Drack vin till middagen... Helt underbar kväll.


Såg filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen" och jag tycker inte att den var så himla bra faktiskt. Det liksom hände inget i filmen. Den första filmen var mycket bättre. Pratade med Ingela i telefon ett bra tag oxå. Det var kul, det var länge sedan vi pratade eftersom de varit ute på semester.


När Mikael somnade i soffan så passade jag på att dammtorka i köket och städade undan i sovrummet innan det blev att hoppa i säng.



Sofia i sin nya blommiga klänning.


Hon räknar alla skavsår som hon har på sina stackars fötter.


Solen skiner så vackert på mitt barn!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!