Fredag 3 juli 2009

2009-07-06 13:04:15 / 0 kommentarer ..


Tog mig upp i god tid idag. Även fast det inte är semester än, så är det iaf fredag och man har några lediga dagar framför sig. Det gillar jag...

Vädret var inte lika bra som tidigare idag. När jag cyklade till jobbet hade jag gärna haft vantar på mig, för jag var iskall om händerna. Under dagen hade jag inte på mig kjol alls. Tidigare i veckan har jag bytt om vid lunch-tid.

Dagen kändes mycket lång... Det känns som om det är mycket sega dagar nu för tiden...

Jag cyklade hem och fann Sofia, Sofie, farmor och Mikael sittande på altanen. Vi grillade och hade mysigt där ute. Flickorna drog iväg en kort stund efter maten, medan vi andra satt i solskenet. Vi pratade om allt mellan städning och utlandsresor. Jag och Mikael planerade en del inför våran kommande mc-semester oxå. Vi längtar båda såååååååå mycket...

En mycket trött Jenny somnade i soffan vid 22-tiden och Mikael fick kämpa för att få mig i sängen...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!