Tisdag 28 juli 2009

2009-07-28 18:30:26 / 3 kommentarer ..


Hej!!! Hoppas att ni har saknat mig!

Nu är jag iaf tillbaka efter årets mc-semester. Jag hade kunnat vara borta någon vecka till utan problem, men det är ganska skönt att vara hemma oxå! Vi har kört 412 mil på drygt två veckor, så det är ganska skönt att vila mc-kroppen lite...

Hur har då semestern varit? Om vi hade gjort film av det hela så hade den kunnat heta "De hade i alla fall inte tur med vädret". Vi var borta i 15 dagar och EN DAG var utan regn... Ibland mer och ibland mindre, men mycket regn har det blivit. Men vi bestämde ganska snabbt att vädret ska inte få förstöra våran semester, så vi har hållt humöret på topp ändå.

Och då det inte har regnat så har vi passat på att göra massa saker. Vi har ändå solat på Smögen, promenerat på Kolmården, paddlat kanot längs Göta Kanal, besökt slott i Danmark, provkört en Goldwing, gått på marknad, vandrat i Camilla Läckbergs fotspår, sett dalahästtillverkning, kollat på båtrace och mycket mera.... Jag har haft en jättebra semester måste jag säga.

Och inte är den slut än. Imorgon kommer mina kusiner på besök. Sedan är det ju Lulekalaset. På söndag åker sedan jag, Mikael, Mathias och Sofie till Stockholm och ska vara borta i några dagar. Och sista helgen innan jag börjar jobba så ska vi iväg på ett mc-äventyr till. Så det är fullt upp, även resten av semestern.

Jag ska lägga upp bilder lite senare, men just nu hinner jag inte riktigt. Jag hoppas att ni alla har det riktigt bra därute....!

Vi hörs snart igen!

KRAMIS till alla.

Kommentarer
Cissi

Hej och välkommen hem! Du är saknad.:)

2009-07-29 15:49:35
Annelie

Ja, jag har saknat dig! Kul att du är tillbaka :)

Vi ses snart!

Kram

2009-07-30 12:45:41
Hon på andra slingan

Jag förstår precis vad du menar om vädret, då vi också har tillbringat två veckor i söder. Hoppas att ni får en trevlig helg på kalaset.

2009-08-01 22:23:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!