Tisdag 7 juli 2009

2009-07-07 20:12:13 / 1 kommentarer ..


Steg upp idag och fick en chock när jag såg mig i spegel. Mitt hår var ju så kort... Fast det gick ganska bra att få till det så jag är rätt nöjd. Men det blev kort...

Idag var jag snäll med Mallan. Hon hade ett ärende i stan och behöva vara där innan 18. Eftersom hon slutade 17 och åker buss, så sa jag att jag kunde byta skift med henne. Så jag slutade 17 idag och hon tar mitt pass imorgon. Är man goda kollegor, så är man!

Idag på lunchen gick vi och köpte oss en sommarglass. Vi brukar alltid köpa glass på sommaren, men än har det inte blivit någon! Eftersom detta är sista arbetsveckan innan semestern så börjar det vara dags. Mallan tog en Daimstrut medan jag själv köpte något jag aldrig köpt förut. En Magnum! En sådan med vit choklad och jordgubbsglass inuti. Den var riktigt god. Jag gillar ju inte Magnum annars...

När jag kom hem så hann jag bara innan för dörren innan Henning oxå kom till oss. Han hade med sig sten som Mikael ska ha ute någonstans. Medan Mikael och Robin lyfte av stenarna så underhöll jag och Sofie Henning.

Efter middagen så satte jag mig vid datorn. Ovanligt va...!? Mikael blir alldeles nervös när jag säger att jag ska sitta där. Han anser att vi har så mycket att göra inför resan. Men men... Det hinner vi säkert...

Fick en inbjudan till Spotify idag. Jag har lyssnat på än det ena och än det andra medan jag suttit här. Just nu spelar jag Cher för fulla muggar. Jag gillar Cher måste jag säga... En cool kvinna...

Idag har jag oxå tagit reda på vilket objektiv jag ska köpa till min kamera. Har mailat runt och frågat och fått samma svar på det objektiv jag är intresserad av. Alla säger att det är ett riktigt bra och prisvärt objektiv. Låter bra! Beställer nog det efter semestern, tror jag. Måste kolla upp ekonomin först...

Hi hi.. Ni skulle veta hur mycket jag rättar nu när jag skriver. Om ni hittar några stavfel så är det inte så konstigt. Jag tänker, skriver, lyssnar och sjunger på samma gång. Även om jag är kvinna, så blir det lite mycket ibland...

Nu ska jag gå och städa fågelburen. Har visst missa Allsång på Skansen oxå. I alla fall början... Men Morden i Midsommer, det missar jag inte...!
                 


Detta är min Furby som har följt med mig i många år. Min älskade lilla maskot. Fast Tomas har varit nära att döda den flera gånger... Dumma Tomas...

Kommentarer
Cissi L

Vars är bilden på ditt nya hår? ;-) Blir ju nyfiken! Kram

2009-07-08 07:31:59
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!