Torsdag 2 juli 2009

2009-07-06 12:46:05 / 0 kommentarer ..


När jag höll på göra mig klar i morse så hörde jag en försiktig knackning på dörren. Där stod Marlene och frågade om jag ville cykla med henne till jobbet. Jag var långt ifrån färdig men bad henne vänta i 5 minuter. Gjorde en rusning genom huset och samlade ihop sakerna och mig innan jag gick ut till den väntande Marlene.

Vi hade en trevlig cykeltur till jobbet där vi hann skvallra om allt det ena och allt det andra. Kul med sällskap.

Idag har det varit ganska bra på jobbet. Lagom mycket att göra. Vädret har varit bra och man har kunnat sitta ute på rasterna. Härligt.

När jag kom hem upptäckte jag att Mikael hade förberett färdigt för maten. Jag behövde bara slå på potatisen och sätta in ugnsformen i ugnen. Skönt när man inte behöver förbereda så mycket. Mikaels barn kom redan idag, eftersom deras mamma skulle resa bort, så det blev lite mer folk hemma än vanligt.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Har suttit ute och lyssnat på ljudbok. Fian satt bredvid och läste. Hon är nu på sista boken av Camilla Läckberg. Hon gillar den lika mycket som sin mor! :)

Som vanligt blev det att fixa med matbackarna och att se på tv i slutet av dagen...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!