Torsdag 9 juli 2009

2009-07-09 21:21:37 / 2 kommentarer ..


Idag försov jag mig inte. Och tur var ju det. Igår, precis innan jag gick och la mig, så duschade jag. Det innebar att jag la mig med dyvått hår. När jag vaknade imorse var hela mitt huvud täckt av små små krull-lockar. Håret var alldeles uppskruvat och såg jättekort ut. När jag då borstade ut det så hände något. Plötsligt såg det ut som om jag hade en stor hårhjälm runt hela huvudet. Värsta afrokrullet!

Så därför var det tur att jag inte försov mig idag, för jag var ju tvungen att ta fram plattången och pressa ihop "hjälmen" till en något mindre frisyr... :)

På jobbet har allt fungerat som det ska idag. Det har inte heller ringt så farligt mycket, så jag tycker dagen har varit bra. Mikael har ringt flera gånger idag. Han brukar ringa max en gång per dag. Det märks att han börjar längta riktigt mycket nu, precis som jag!

Efter att vi hade ätit middag så åkte jag och Mikael till Storheden för att handla. Vi gjorde några inköp nu och resten gör vi på söndag. Jag gjorde även ett besök in på Lindex där jag faktiskt köpte ett linne och en blus. När vi sedan var på Ica Maxi, lyckades jag hitta en t-shirt och en skjortblus där med. Så plötsligt blev det klädinköp!!!

När maten var uppackad så blev det precis som tidigare kvällar. Mikael gick i garaget och jag satte mig vid datorn. Snart blir det väl en stund framför tv:n innan det är dags för sängen.


Mallan köpte nya skor i början på sommaren. I vanlig ordning fick hon skavsår, men det vill aldrig läka för henne.


Jag plockade fram lite sköterskesaker så att hon fick tvätta såret ordentligt.


Fångade Mathias när han satt och åt.


Han tyckte jag var döfånig som fotade när han åt.


Han skrattade så han nästan grät.


Men nu har han en mamma som har ett fotointresse. Gilla läget säger jag bara.


Sofia var inte heller så intresserad av att bli fotad.


Men jag är ju även mamma till henne, så även hon får gilla läget.


Koncentrerad kocka.


Sötnos!

Kommentarer
Hon på andra slingan

Kämpa på imorgon! Bara en dag kvar (om jag har förstått läget rätt)! Passar på att önska er trevlig semester!

2009-07-09 22:10:58
Annelie

Hallådär vän o kollega! Du har typ bara EN!! jobbardag kvar innan din härliga semester kommer att börja! Kan du förstå det :-)

Jag önskar dig en kanon härlig semester med mkt sol o värme!

Syns om några veckor!

KRAM från Boden

2009-07-10 00:05:14
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!