Fredag 12 juli 2009

2009-06-15 19:14:55 / 0 kommentarer ..


Idag tiggde jag till mig skjuts till jobbet. Mikael var ledig och skulle stiga upp vid 8-tiden. Men jag bad att få väcka honom lite tidigare så att han kunde skjutsa mig till jobbet. Efter lite gnäll från hans sida, så ställde han upp. Han tyckte jag kunde ta bussen, men jag charmade honom... :)

Arbetsdagen var precis som vanligt. Inget spännande hände där!

Strax före 13 så packade jag ihop mina saker (vilket var snabbt avklarat, eftersom jag inte hade något väska idag), och sedan gick jag hem. Jag hade ganska ont i ryggen och fick faktiskt sätta mig och vila på ett ställe, men annars gick det bra. Det var perfekt väder att gå hem i.

Väl hemma hittade jag SKTF-tidningen i brevlådan. När jag öppnade den och bläddrade några sidor så fick jag se mig och Annelie på bild i ett repotage! Jag slängde mig på telefonen och ringde Annelie för att berätta... Lite senare fick jag veta att det även fanns en bild på mig i själva korsordet i tidningen... Oopps...

När Mikael kom hem (strax efter mig) så packade vi ihop det sista. Vi gick igenom vilken mat Mathias kunde äta och sedan drog vi iväg. Till Fårön i Piteå... Det är mc-träff där lör-sön, men vi bestämde att fara redan på fredag.

Strax efter att vi kommit fram så kom våra stugkamrater, Christer och Marja. Vi packade upp våra saker och sedan gick Mikael och hjälpte till att bygga partytältet.

Resten av kvällen bestod av massa prat och massa skratt med de folk som redan kommit under kvällen.


När Marja och Christer kom firade vi att vi alla var på plats med lite Mintu Black.


Partytältet är på G.


Marja, jag och Monica vid våran stuga.


Vi satt utanför oss och grillade.


När vi började frysa hämtade Mikael o Christer ved. Undra om de var till Ica...?


Skönt med eld!


Fast man luktade ganska mycket rök efter ett tag.


Christer med sina coola brillor!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!