Lördag 13 juli 2009

2009-06-15 21:01:16 / 0 kommentarer ..


Idag så vaknade vi vid 9.30-tiden. Vädret var inte det bästa, men det regnade inte iaf.

Vi gjorde oss frukost och sedan diskade jag. Äntligen fick jag diska igen... Jag tycker det är det som är mest tråkigt att bo i hus, att man inte får diska. Det tycker jag är såååå rogivande...

Gunnar (inskrivningsansvarig för träffen) kom till oss och drack kaffe. Han passade på att skriva in oss och vi köpte både matbiljetter och lotter till kvällen.

Efteråt tog vi oss en promenad ner mot vattnet. Riktigt fina lägen på många stugor... Under dagen så satt vi mest och välkomnade alla som kom. Det är alltid kul när man samlas på ett sådant här sätt. Det kom även två stycken från Norge. Supertrevliga guttar...

Mot eftermiddagen blev det lite mc-lekar och tokerier. Vi satte oss sen i partytältet där det spelades både stereomusik och lite senare live... Många människor att prata och skratta med, så tiden bara rusade iväg.

Vi åt god grillad entrecôte och drack den dryck som såldes. Lite senare på kvällen blev det lottdragning och inte en enda vinst fick vi! Men det var otroligt fina priset. En tjej vann ett presentkort på Lindroth's på 1200 kr!

Vi slapp regnet under hela kvällen, men det var kallt... Riktigt kallt. Fast med lite alkohol i kroppen så märktes det inte så farligt...  

   
Vi gick på promenad och såg olika "skyltar"
 
Partytältet är på plats, och Mikael kör mini-el-moppe...

   
Mikael på sin drömhoj och massa folk vid våran stuga.


Mikael dricker öl, men Tobbe får hålla sig till CocaCola

   
Lekar lekter för fulla muggar på eftermiddagen


Vissa tog en vilopaus... :)

  
Två syskon

 
Det var folk från olika ställen på träffen och Gunnar grillar till alla!


En av killarna i bandet fick låna Christers glasögon!

 
Marja vann pris! Grattis...!

  
Motorcyklar överallt. Den blåa HD:n satt jag på när en spindel kom krypande på backspegeln. Gissa hur hispig jag blev!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!