Lördag 20 juni 2009

2009-06-22 20:24:41 / 0 kommentarer ..


Idag så fick jag sova ända till kl 10 innan Mikael väckte mig. Då tyckte han att det var dags att gå ut och sätta sig i solen. Jag måste säga att jag tyckte oxå det var en bra idé.

Hela förmiddagen satte jag mig och njöt i solen. Tyvärr kom det ju stora moln emellanåt, men det var ändå jättehärligt. Mikael tog bort en blombänk + två buskar, plus att han målade hela grunden på huset. Robin fixade min cykel, så nu går det att bromsa bra igen!

Jag gick faktiskt in emellanåt och startade lite tvätt- och diskmaskiner. Plus att jag tömde kameran på alla bilder från midsommar. Så jag slöade inte hela dagen... Och när jag satt på altanen så lusläste jag Amelia...

Vi grillade revbensspjäll till middag och åt ute. Gott, men tyvärr bestod griljeringen delvis av honung och jag tyckte det var lite för sött...

Vi skjutsade Sofie ut till Örnäsets tivoli och sedan for vi till Stenvalls och lämnade igen släpet som Mikael hade lånat. Gjorde ett besök på Ica Maxi för att inhandla ingredienser inför tårtbaket...

Väl hemma gjorde jag tårtbotten och sedan slängde jag mig i soffan. Från ca 20 så sov jag till och från. Kände mig helt utmattad. Vid 23-tiden tog jag mig i säng och där slocknade jag som en klubbad säl!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!