Lördag 27 juni 2009

2009-06-30 13:00:58 / 0 kommentarer ..


Idag vaknade jag 8.50 av att mamma ringde och kollade om jag var vaken. Det var jag inte... Hon undrade oxå om vi var på väg dit snart. Det var vi inte...

Hon hann ringa två gånger till innan klockan var 10 och sista gången lovade jag henne att vi skulle fara nu. Hon hade bråttom idag... Vi hade nämligen lovat att hälsa på.

Vi tog våra cyklar och trampade iväg till Sunderbyn. Där blev vi sittande ute på framsidan och drack kaffe och skvallrade om grannar.

Väl hemma igen var det dags för nästa föräldraträff. Denna gång var det Britta som kom på besök. Hon ville sola, så vi satte oss ute på våran altan. Vi hann kanske sitta ca 15 minuter innan åskan kom. Det var bara att gå in.

Jag passade på att baka björnbärspaj och starta tvättmaskin. Mikael åkte till jobbet och hämtade traktorn.

När regnet var slut och Britta farit hem, så började Mikael med projektet att flytta ett träd. Som tur var för mig så kom grannen över och hjälpte till. Därför kunde jag lägga mig på altanen och sola istället... :)

Kvällen bestod mest av lugn och ro på altanen eller lugn och ro vid tv:n. Gick isäng redan vid 22-tiden. Man blir trött när det är varmt.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!