Måndag 1 juni 2009

2009-06-01 21:14:17 / 1 kommentarer ..


Tänk! Nu är det JUNI helt otroligt! Men skönt... Vissa av mina arbetskamrater jobbar inte mer än 2 veckor till, sedan går de på semester. Otroligt...

Dagens morgon var lite ovanlig. Jag steg upp precis som vanligt och gjorde mig klar. Sedan steg Mikael oxå upp och gjorde sig färdig. Jag tog bilen och åkte och tankade, medan Mikael tog Daisy (min mc) och körde iväg. Idag var det ju dags att lämna in henne på service.

Åkte ut till Porsön där verkstaden är och lämnade henne i deras händer, innan jag skjutsade hem Mikael och åkte sedan till jobbet. När jag hade lunch var det bara att göra samma sak igen, fast i omvänd ordning. Åkte från jobbet och hämtade Mikael och åkte sedan till verkstaden och hämtade Daisy. Inte så farligt dyrt som jag hade trott, så jag är ganska nöjd. Nu är hon servad och klar inför semestern.

Arbetsdagen gick bra idag. Det var inte allt för körigt, även fast det är måndag. Alltid skönt... :)

Efter jobbet hämtade jag upp Mathias och sedan åkte vi direkt till stan. Dags att inhandla lite examenskläder. Vi parkerade i Karpen och ringde sedan till Fian som var i stan. Hon mötte upp oss och vi gick runt på än den ena, än den andra affären... Vi hittade shorts och jeans till Mahias.

Vi hade faktiskt en riktigt trevlig stund. Vi gick och pratade och skrattade på stan. Det var t.om. en man som vände sig om och frågade vad det var för härligt skratt han hörde... :)

Sedan åkte vi ut till Storheden och gick på lite affärer där. Sofia lyckades få en tubtopp och ett par jeansleggings. Jag måste säga att Sofia är så långt bort från mig när det gäller kläder, så man kan absolut inte tro att vi är släkt. Allt jag tycker är fult, tycker hon är snyggt... Helt otroligt.

Vi bestämde att inta middag på Max. Jag tog den magrare varianten och kände mig mycket nöjd med det. Hamburgaren var väldigt stark så det hade ju kunnat smaka lite bättre (eller rättare sagt mindre) måste jag säga. Men jag blev ändå nöjd. Vi tog en sväng in på Coop och kollade runt, när Fia plötsligt insåg att hon hade bråttom!

Bussen till Rosvik skulle gå och hon skulle få svårt att hinna dit med bussen från G-stad. Men jag sa att för en gångs skull kan jag skjutsa henne. Så det blev ytterligare en sväng till Luleå innan jag äntligen fick åka hem och bara ta det lugnt...


Kommentarer

ja, visst var jag duktig att dom inte ringde ? jag skötte mig ! tack för kläderna mor.

2009-06-02 00:21:07
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!