Måndag 22 juni 2009

2009-06-22 21:21:20 / 0 kommentarer ..


Idag vaknade Yamaha och One tidigt. Så fort de hörde min väckarklocka så satte de igång och när jag for till jobbet så höll de fortfarande igång...

Idag var det premiär. Cykelpremiär. Jag cyklade till jobbet... Det gick hur bra som helst. Jag trampade på och blev inte ens anfådd... Att det berodde på att jag hade världens medvind tycker jag inte behöver nämnas... ;)

Arbetsdagen gick bra, men det har varit massor att göra. Och precis som vanligt så är det ju alltid något som strular när det är mycket som ringer. Systemet ville inte riktigt, men vi fick till det tillslut.

Dessutom är ju Annelie på semester nu. Jag har många bra kamrater här och tycker bra om de som jag jobbar med nu. Men det är inte riktigt samma sak när min kvalitetskollega inte är här.

När jag slutade tog jag min cykel och fick kämpa i motvinden. Marlene som slutade 15 minuter före mig hade hunnit en bit på väg. Hon promenerade hem idag. När jag kom ikapp henne så stannade jag och gick en bit för det var jobbigt i motvinden.

Väl hemma blev det att fixa maten och sedan var det så lugnt. Mikael var med Robin på handledarutbildning inför körkort. Sofie drog till kompis och Mathias är ju alltid lugnet själv. Jag satt ute och läste min bok. Alltid njutbart.

Sedan for även Mathias iväg så jag blev helt ensam i huset. Det gillar jag... ;)

Nu har alla kommit hem och det är slut på lugnet. Tror jag ska ta en tekopp och sedan gå isäng. Pollenallergin bråkar ikväll. Det kliar i både hals, öron och ögon. Lika bra att lägga sig då!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!