Måndag 29 juni 2009

2009-06-30 13:16:00 / 1 kommentarer ..


Två veckor kvar innan jag får semester. Det betyder att idag, om två veckor, är jag på väg till Östersund. Vi ska bo på ett vandrarhem en bit utanför stan. Så roligt det kommer att bli!

Jobbet gick på precis som vanligt. Det är inte stendött på jobbet. Man får faktiskt jobba på ganska bra. Men det gör inte så mycket, tiden går så snabbt.

Idag flexade jag lite grann och cyklade hem lite efter 16. Det var för att jag och Matte skulle till Storheden. Vi började på Intersport. Där, mitt bland alla kläder, såg jag en känd person. Nämligen Hansson... Och är hon på Storheden, så brukar hennes bästis, Annelie vara i närheten. Och där var hon!

Jag ifrågasatte varför hon inte hör av sig till mig på jobbet (via mail). Hon gav en MYCKET bra förklaring. Hon solar och solar och solar. Kämpar som tusan för att bli brun, och brun har hon blivit! Klart man inte har tid att maila då. Det skulle inte jag heller ha gjort om jag är riktigt ärlig...

Sedan for jag och Matte till Jysk och köpte lite tyg till Mikael. Efter det blev det ett besök på Ica Maxi. Vi for tillslut hem och gjorde middag.

Eftersom vi fortfarande inte har någon tv, så blev det att sitta vid datorn en hel del. Jag läste oxå min bok, som nu nästan är slut. När jag skulle sova så slog jag på en film, Die Hard 4.0. Den var så pass bra att jag såg hela innan jag somnade...

Kommentarer
Hon på andra slingan

Vi har också Die hard 4, men har tyvärr inte hunnit se den. Är såååå sugen på en filmkväll. Det får nog bli när sonen blir större, känns det som just nu.

2009-06-30 13:48:57
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!