Måndag 8 juni 2009

2009-06-08 20:01:53 / 0 kommentarer ..


YES... Jag gjorde det... Var ut och sprang igår. Mikael följde med. Jag trodde ta mig tusan att jag skulle dö. Det var sjukt jobbigt. Jag flåsade och frustade och fick syrebrist och klampade som en hel elefant där jag sprang. Men jag gjorde det!!! I hela 20 minuter... Det var vad jag orkade.

Såg sedan att Annelie oxå hade tagit sig ut. Vi har ju mer eller mindre bestämt att springa sön, tis och tors. Det roliga i kråkhistorien är att Annelie hade haft det lika jobbigt som jag. Hon höll oxå på få hjärtinfarkt. Och hon orkade inte heller mer än 20 minuter.

Men vaddå? Man måste ju börja någonstans och vi kan ju inte bli sämre än vad vi är nu! Annelie har ju dessutom lite planer med en annan kompis. Jag säger bara det: -YOU GO GIRL, YOU CAN DO IT!!!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jobbet var ganska som vanligt, förutom att vi fick en ny praktikant. Maria... Har inte pratat med henne så mycket, men hon verkar vara trevlig.

Tog en promenad upp till sjukhuset på lunchen. Fick ett av mina, ständigt återkommande, utbrott idag oxå. Jag förstår inte hur vuxna människor inte klarar av att skölja sina smutsiga tallrikar och bestick utan bara sätta in dem i diskmaskinen och tro att det löser sig. Man får ha samma diskussioner både hemma med tonåringarna och på jobbet. Konstigt...

Ikväll har det inte alls hänt mycket. Åt middag och sedan försvann Mikael ut i garaget. Han är i målartagen och målar garageportar för fulla segel... :) Själv tog jag en "låta middagen sjunka"-paus på sängen innan jag gick ut en liten sväng.

Efter dusch och matfix inför morgondagen så sitter jag nu här och funderar på att kanske gå och se lite på tv. Eventuellt...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!