Onsdag 17 juni 2009

2009-06-17 22:29:53 / 1 kommentarer ..


Tycker att det blir segare och segare att stiga upp varje morgon. Men när jag väl stigt upp så känns det bra ändå måste jag säga.

Det har ringt en del idag, men det har ändå varit en bra arbetsdag. Vi räknade ut att Annelie gick på semester idag. För när Annelie räknar till något roligt så räknar hon på följande sätt: Den dagen man är på, räknas inte. Den dagen som det roliga ska hända, räknas inte. Och eftersom Annelie bara jobbar idag och sedan går på semester efter morgondagens arbetsskift, så måste ju det räknas som om hon har semester... ;)

När jag slutade så åkte jag och hämtade båda mina barn. Sofia ska sova hos oss inatt, så hon var med! Vi åkte till Skokanonen och köpte skor. 1 par till Mathias och 2 par till Sofia. Konstigt hur det kunde bli så när jag sa åt Fian att den här gången skulle hon verkligen inte få något!

Var förbi Växtriket och köpte lite blommor till mina krukor som sitter på väggen. Sedan for vi till Storheden och gick på Max. Köpte mat åt ungarna innan jag själv gick in på Coop och handlade lite.

När vi kom hem och jag oxå hade ätit så gick jag ut en sväng. Väl hemma så sa jag till Fian att nu måste vi klippa henne. Hon hade så otroligt risigt hår att ni kan inte tro det. Det var nästan det värsta jag sett. Sofia insåg nog det själv och hon gick med på att vi skulle klippa henne. Ganska mycket fick jag ta dessutom...

Sedan var det bara att fixa ihop allt inför morgondagen innan det blir sovdags!


Mina nya blommor på väggen!

 
Sofia innan friseringen. Fin längd, men fruktansvärd kvalitet.

 
Inte alls så nöjd efter klippningen som hon hade hoppats. Även om hon själv bestämde längden.

 
Men hennes hår blev SÅÅÅ fräscht och fint och tjockt!

 
Efter ett tag känner hon sig ändå lite mer nöjd... :)

Kommentarer
Annelie

Hahahahaha!!! Nu är du iaf avundsjuk - det märks att du vill ha semester...17 juli??? :) hihi

2009-06-17 23:24:17
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!