Onsdag 24 juni 2009

2009-06-25 15:58:20 / 1 kommentarer ..


Idag stod det ingen Mallan och väntade på mig. Men jag hade inte förväntat mig det heller, eftersom jag visste att hon var tvungen att åka buss idag. Så jag stoppade in hörsnäckan i örat och lyssnade på Helen Turstens sista rader i ljudboken Den krossade tanghästen. En jättebra och spännande bok som jag nu lyssnat färdigt på.

Idag har det varit riktigt varmt och härligt ute. Men precis när jag hade lunch så kom ett stort moln över himlen... Men jag solade ändå! Sedan strax innan fikat, så öppnade sig himlen helt och regnet bara vräkte ner. När min rast började kom det fortfarande några små droppar... Jag vägrade sitta inne, så jag satt ute i regnet... Men det slutade strax efter jag gått ut...

Cyklade hem och åt middag. Sedan blev det dags att göra sig i ordning för att åka iväg med motorcyklarna. Idag fick vi med oss tjejerna på tur. Både Sofie och Sofia. Så idag blev det premiärtur för Daisy att ha två passagerare. Jag har aldrig kört med någon bak, sedan jag köpte denna mc... Men det gick riktigt bra måste jag säga. Lättare att skjutsa på denna mc, än Ferdinand som jag hade förut.

Vi körde till Boden där vi mötte de andra. Sedan körde vi över Heden och Bredåker ut till Harads Camping. Trevligt som vanligt... Vi köpte fika, glass och kaffe. Satte oss ute på altanen och fikade. Utsikten är riktigt fin därifrån.

När Sofie tyckte att hon ville fara hem, så packade alla motorcyklister ihop och så körde vi hem. Denna gången blev det raka vägen till Boden och sedan G-stad...

Väl hemma fixade jag maten inför morgondagen och sedan var det godnatt!


Samling vid pumpen! Eller jag menar... Bodens järnvägsstation.

 
Eva och Mikael hade både likadana byxor och likadana skor!


Flickorna äter glass, men Sofie vill inte vara med på bild.

 
Att fota glassen hennes, gick bättre.


Utsikten är jättefin från campingen.

 
Tjejerna roade sig med att gunga när de fikat färdigt.

 
Vakthunden :)


Sofia sugen på sin mammas tvåhjuling.

Kommentarer

Solen var väldigt varm....min kondition är det ju absolut inget fel på =)



Hoppas att ni har det bra.

Hälsa.

Kram

2009-06-25 23:07:48
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!