Söndag 31 maj 2009

2009-06-01 20:58:34 / 1 kommentarer ..


Mikael väckte mig 9.30. Då hade han varit vaken länge. Kl 07.00 gick han ut och började måla. Tok...!

Eftersom det var Mors Dag hade han tänkt bjuda mig på frukost på sängen. Men när nu vädret var helt underbart, så bjöd han på frukost på altanen istället. Jag älskar att sitta ute och äta frukost, så det var nästan bättre än frukost på sängen...

När frukosten var avklarad gick Mikael och började måla. Själv la jag mig på altanen och slöade. Lyssnade på ljudbok och njöt av tillvaron. Mathias kom och berättade att han skulle iväg med kompisar till Storheden, så han åkte redan vid 11-tiden. Sedan kom han inte hem förrän vid 17...!

Jag tog lite pauser då och då och gick in för att svalka av mig. Sedan bjöd jag Mikael på lunch (grillade hamburgare). När han fortsatte måla, fortsatte jag mitt "arbete"; vara i solen... :)

När Mathias kom hem frågade han om jag kunde skjutsa han och två till, till bion. Givetvis kunde jag det. Det är inte så ofta han frågar! När jag kom hem lagade vi middag och sedan började jag må så dåligt. Jag frös och frös och frös... Tog en dusch, men det var otroligt jobbigt. Bara hackade tänder...

Sedan kom huvudvärken. En migränliknande värk som inte ville ge med sig. Allt detta var ju straffet för att jag varit så slö och legat i solen, medan Mikael arbetade...

När jag skulle uppdatera bloggen så orkade jag inte med hela helgen för sedan gjorde huvudet så ont att jag inte orkade hålla upp ögonen. Blev en tidig kväll isäng, istället...

Kommentarer
yngve kangas

Hej!Undrar om din sambo lider av vuxendamp?

2009-06-01 22:47:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!