Söndag 7 juni 2009

2009-06-07 19:29:55 / 1 kommentarer ..


Vilken lugn dag... Jag kan inte säga att jag gjort många knop hittills...

Vaknade av att jag hörde någon stackare på kryckor som gick förbi utanför dörren. Sofie kunde inte sova... Så vi steg upp och åt frukost med henne.

Efter det satte sig jag mig framför datorn och MIkael gick ut i garaget. Jag har fixat med bilder, lyssnat på massor med musik, laddat min MP3, kollat upp lite fakta osv osv...

Sofie måste äta pencillin, så vi åkte till apoteket på Storheden och köpte det. Vi passade även på att ta med alla tomflaskor, tidningar osv... Skönt att få det området i tvättstugan tomt...For förbi Ica Maxi en sväng oxå, när vi ändå var ute i farten.

Sedan for vi hem igen och jag fortsatte med mina äventyr framför data-apparaten. Fast jag tvättar, diskar och gör lite annat emellanåt. Försökte bland annat få tag på Sofia för att berätta om Sofie, men hon hade ju ingen telefon på... Hoppas hon läser bloggen, så får hon veta den vägen. Om hon nu inte redan hört det av någon annan...

Idag har vi ätit kycklingklubbor till middag. Det var otroligt gott... Att man inte gör det oftare, för det är ju så enkelt...

Nu tror jag att det får vara nog med slöandet. Jag har sagt till Annelie och Mallan att jag ska springa sön+tis+tors. Idag är det ju söndag och än har jag inte varit ut. Men nu himlar!!! Nu är det jag som drar ut och springer dit fötterna bär... :) Vi hörs imorgon!!!


Kommentarer
Annelie

Ha! Här har det varit ute o sprungits i skogen nu i kväll - Otroligt skönt (mest när det är avklarat) och man får tillbaka syret in i kroppen igen! Får bara se hur länge det håller i sig :)

Syns i morn!

2009-06-07 23:29:01
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!